Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Stačí že si tvůj soused přiskřípne kabel a pak stačí zapnout tv a už to jde do kytek. Já měl kabel v ruličče (cca 10 metrů) a celkem často se mi modem sekal a jel hůř internet. Pak jsem ho vyměnil za kratší a vše už je v pořádku. Úrovní signálu to nebylo, ta byla na hodně slušné hodnotě.

  • po 2 týdnech...
Odesláno
K těm výpadkům poslední dobou - bydlím v centru (resp. oficiálně už Veveří) a s výpadky se potýkám víceméně rok v kuse. Už jsem z UPC dostal informaci, že se jedná o nějaké "rušení", které je velmi nepravidelné a nedokáží jej najít. S tím, že nejprve jsou výpadky menší (třeba co 5 minut na pár vteřin) a postupně se prodlužují přes výpadek každého druhého paketu až k nemožnosti cokoliv dělat...

 

Jak píšu, jediné, co se mi povedlo z UPC dostat je informace, že se jedná o rušení a že je jim to líto. Jediné, jak prý můžu pomoct je každou chybu hlásit hned, jakmile se projeví...

 

Teď byl tak měsíc klid. Předevčírem se to opět projevilo, tak jsem jim napsal (přes mobilní připojení) a dostalo se mi odpovědi, že mám zkontrolovat, zda jsem připojen přes WiFi, nebo kabel, čili na jakékoli rušení zapomněli... což mě přesvědčilo o tom, že fakt nemá čekat, až si UPC opraví problémy na síti a prostě jim poslat výpověď.

 

Jak tady tak čtu, kde všude s tím mají problémy, tak to asi nebude nějaké lokální rušení, ale prostě nějaká krávovina obecně v síti.

Ta výpověď je sice hezký řešení, ale musíš mít kam jít. A tím nemyslím nějaký zvonkový dráty typu O2 nebo 3G přes mobil, kde jsou s netem problémy ještě větší.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Hlásím výpadek v Brně.

Odesláno

Vypadek od cca 20:40, tzn. uz vice nez hodinu.

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno
K těm výpadkům poslední dobou - bydlím v centru (resp. oficiálně už Veveří) a s výpadky se potýkám víceméně rok v kuse. Už jsem z UPC dostal informaci, že se jedná o nějaké "rušení", které je velmi nepravidelné a nedokáží jej najít. S tím, že nejprve jsou výpadky menší (třeba co 5 minut na pár vteřin) a postupně se prodlužují přes výpadek každého druhého paketu až k nemožnosti cokoliv dělat...

 

Jak píšu, jediné, co se mi povedlo z UPC dostat je informace, že se jedná o rušení a že je jim to líto. Jediné, jak prý můžu pomoct je každou chybu hlásit hned, jakmile se projeví...

 

Teď byl tak měsíc klid. Předevčírem se to opět projevilo, tak jsem jim napsal (přes mobilní připojení) a dostalo se mi odpovědi, že mám zkontrolovat, zda jsem připojen přes WiFi, nebo kabel, čili na jakékoli rušení zapomněli... což mě přesvědčilo o tom, že fakt nemá čekat, až si UPC opraví problémy na síti a prostě jim poslat výpověď.

 

Jak tady tak čtu, kde všude s tím mají problémy, tak to asi nebude nějaké lokální rušení, ale prostě nějaká krávovina obecně v síti.

Ta výpověď je sice hezký řešení, ale musíš mít kam jít. A tím nemyslím nějaký zvonkový dráty typu O2 nebo 3G přes mobil, kde jsou s netem problémy ještě větší.

 

Zvonkový dráty O2 jsou krajní řešení, ale na většině území ČR spolehlivé. Někomu holt nejde o rychlost, ale o spolehlivost. Finančně shodně s UPC pak vychází libovolné WiFi připojení (kterých tady je hromada) se zálohou ve formě mobilního tarifu s rozumnou FUP.

Odesláno

A proč máš teda UPC? :D

Odesláno

Ja bych ti rekl proc, ale nechci byt vulgarni.

Odesláno

Když se mně nějaká služba nelíbí (UPC) a naopak se mně líbí služba jiná (O2), tak logicky od té prvně jmenované zdrhnu k té druhé jmenované :D

Odesláno

ten týpek ale má upc, tak co se řeší? :o já si myslim, že tu prezentoval jenom jinej pohled na věc některejch jinejch lidí

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Když někdo napíše

Zvonkový dráty O2 jsou krajní řešení, ale na většině území ČR spolehlivé. Někomu holt nejde o rychlost, ale o spolehlivost. Finančně shodně s UPC pak vychází libovolné WiFi připojení (kterých tady je hromada) se zálohou ve formě mobilního tarifu s rozumnou FUP.

a sám má připojení od UPC, tak je to minimálně divný...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community