Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

už minimálně týden nám nefunguje zpětné přehrávání ani nahrávky, při poukusu o puštění se objeví černá obrazovka, nic to neháže za chybu ani to nic nepíše. Restartování sme zkoušeli, k internetu je to připojeníý Neví někdo, co s tím může být?

 

Díky moc,

N. 

 

Odesláno

A na čem to přehráváte ? na set-top boxu, nebo na chytrém televizoru přes aplikaci ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

V neděli večer ČT program nefungovalo přehrávání na set-boxu, ani přes aplikaci. Na set-boxu černá obrazovka, v aplikaci se stále točí červené kolečko.

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG
  • Kladno, Kročehlavy
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @NKLa @Jardabr, pokud potíže ještě evidujete, tak nám prosím napište víc podrobností přes https://tam.je/forum/. Případně nám zavolejte na 800 77 00 77, podíváme se na to  našimi techniky.

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

S nahrávkami mám také problém. Některé nejdou  přehrát a pak z ničeho nic třeba zmizí, ale to už delší dobu. Nyní nahrávám si seriál z JOJ Family a chybí třeba  konec cca. 3-5 minut, nebo začátek klidně i 10 minut.

To samé je i u filmů. Což je obrovská chyba.

A u mne to trvá od listopadu loňského roku. Přitom nic nemažu a místo volné mám. Přehrávám to v telefonu nebo v TV Samsung. Všude stejné.

  • -
  • -
  • TV Komplet
  • CA modul, nepřehledný HD box
  • Frýdek
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Dnes jsem zaznamenal stejný problém, jaký je popsán v úvodních příspěvcích - na Premium Boxu se nahrávky nepřehrají, u zpětného přehrávání problikne nějaký jednořádkový nápis (tak rychle, že se nedá přečíst) a poté černá obrazovka, v aplikaci (na Chromecast) při snaze o přehrání pouze "načítací" kolečko.

 

Včera při zapnutí boxu chyběly nahrávky z tohoto týdne, po restartu se zobrazily a vše fungovalo normálně, teď jsou zobrazeny všechny (včetně nahraných dnes), ale nelze je spustit. 

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno
Odesláno
V 4. 3. 2024 v 12:32, pol241 napsal:

a chybí třeba  konec cca. 3-5 minut, nebo začátek klidně i 10 minut. To samé je i u filmů. Což je obrovská chyba.

Na tohle upozorňuju od samého začátku, bohužel ale tak jako už tradičně, marně. Skoro žádný pořad, (snad jen hlavní zprávy) nezačíná přesně podle času v EPG. Vždycky  je tam nějaké zpoždění. A stejně tak přesně žádný pořad nekončí, o ten zpožděný začátek se samozřejmě konec pořadu protáhne. Což samozřejmě VF neřeší a striktně se drží časů v EPG. Takže už ani nepamatuju, kdy se mi podařilo nějaký pořad dokoukat až do konce...

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Včera zpětné shlédnutí taky blbnulo - hlásilo chybu - Nelze přehrát opakovaně, nebo něco podobného.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community