Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobry den

 

prestoze jsem nedal souhlas s posilanim komernich nabidek, viz obrazekspacer.png

tak za posledni tyden mi uz prisly dve SMS s nabidkou. jak je to mozne ?

  • tomus změnil název na Chodici komercni nabidky bez souhlasu
Odesláno

Já když se občas přihlašuji na PC přes web do Můj Vodafone, tak na mě skoro pokaždé vyskočí taková otravná tabulka s tím jestli chci odsouhlasil cookies, pokaždé řeknu že ne a při dalším přihlašováním se mě to ptá znovu, jenže tohle nejsou klasické cookies, ale právě začnou chodit tyhle otravné SMS, už se to řešilo před rokem zde:

https://www.techforum.cz/topic/61258-cookies-a-sms/?do=findComment&comment=459852

Od té doby jsem ty cookies neschválil, takže jestli ty smsky ještě chodí z tohohle důvodu netuším, ani netuším jestli je to tvůj případ.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zrovna jsem to povolil. Tak uvidím, jestli mě čeká nabídková smršť.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Centrum péče

@RadekBPěkné dopoledne, doporučím vám zkontrolovat si nastavené souhlasy s příjmem obchodních sdělení v Můj Vodafone, podrobnosti o tom najdete na stránce https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/souhlas-s-os/, případně nám napište přes https://tam.je/forum, rádi to s vámi prověříme.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Marketing obecně Vodafonu moc nejde. Vždycky, když mi volají s nějakou neodolatelnou nabídkou, tak chtějí dvě čísla z admin hesla. Když pominu, že oni si mě chtějí ověřit a přitom jsou pro mě neověření, tak nikdy neví ze kterého účtu ta dvě čísla chtějí 🤷🏻‍♂️

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

No hlavně kolik lidí si pamatuje z hlavy admin heslo, ani já to nevím a mám to poznačené v  poznámkách, dřív jim stačilo část rodného čísla, to si pamatuje snad každý.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No právě. Navíc mám víc účtů a nevím jaká dvě čísla chtějí slyšet a oni taky ne.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Copak marketing. Takhle jsem jednou potřeboval domácí poruchu vyřešit z práce, admin číslo mám ale doma.

 Když jsem se proklikal plechovou hubou až na operátora, ten si mě ověřil "jiným způsobem", takže znal i velikost bot, stejně jsme nakonec problém ani nezapsali - bez administrátorského hesla nejede vlak. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
  • po 2 týdnech...
Odesláno

tak v mem pripade zahada vysvetlena (sel jsem na pobocku). ty reklamni SMS co mi chodi jsou na prevod meho stareho exUPS internetu 150MB na 500MB variantu. a pry vypnout nejdou

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community