Branibor Odesláno 7. března Sdílet Odesláno 7. března OZ: Petra H. Telefon: 774 091 xxx Stížnost: U paní H. jsem rámcově poptával služby, ke kterým jsem se následně nevyjádřil. O 14 dní později (dnes) paní H. volala přítelkyni s tím, že jsme se údajně já a paní H. domluvili na servisním zásahu a lhala jí o naší neexistující dohodě. Přítelkyně jí to samozřejmě potvrdila a ihned mě o tom informovala a protože o jsme ani jeden o ničem nevěděli, volal jsem ihned OZ. Jedná se o nekalou obchodní praktiku, při konfrontaci se paní H. ničemu nebránila a naprosto bez omluvy si mě vyslechla, načež jsem jí řekl že má po obchodu a zavěsil, jelikož bych už byl neslušný. Máte někdo podobnou zkušenost? Prodáváte internet, ne elektřinu důchodcům, za svou letitou praxi v sales jsem se s ničím podobným nesetkal a v životě bych si nic podobného nedovolil. Očekávám vyjádření. Citovat Start Basic Základní Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparrow Odesláno 7. března Sdílet Odesláno 7. března Tak já se vyjádřím 🙂 Brečíš dobře, ale na špatném místě. Tady to opravdu nevyřešíme :( 1 1 Citovat Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 7. března Sdílet Odesláno 7. března ono hlavně kdo ví, jak to ve skutečnosti bylo, minimálně pár věcí mi na tom příběhu úplně nedává smysl 🤭 2 Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 8. března Sdílet Odesláno 8. března @BraniborVzneste oficiální stížnost/reklamaci. Tady to má váhu stížnosti u piva. 2 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 8. března Centrum péče Sdílet Odesláno 8. března @BraniborPěkné odpoledne, na diskuzním fóru reklamaci vyřídit nedokážeme. Reklamaci můžete uplatnit písemně na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, případně máte možnost podat ji přes elektronický formulář: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ s ověřením hesla administrátora. Veškeré možnosti, jak můžete uplatnit reklamaci/stížnost v souladu s Reklamačním řádem Vodafonu, uvádíme na této stránce https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.