DrDlouhy Odesláno 12. března Sdílet Odesláno 12. března (upraveno) Ukončil jsem službu TV a vráti stb v prosinci 2023, službu ukončili, ale neustále mě učtují a to doslova účtují poplatky za pronájem vráceného stb. Podábval jsem reklamaci na zákaznické lince, kde ji operátor bez námitek přijal. Nic účtují dál. Volal jsem znovu na ZL a to už mě operátorka sdělila, že nelze podat reklamaci po telefonu. Hovor kde jsem reklamaci podal a byla přijata nejde dohledat, už byl smazán, absolutní lež, ale neudělám nic. Podána reklamace písemně. Uznána a že mě budou vystaveny dobropisy zpětně. Jinak absolutně nezájem o průběh a jejich chyby, natož omluva nedej bože kompenzace. Tak jsem si konečně řekl, že je vyřízeno. Samozřejmě, žádný peníze za pronájem stb nevráceny a ještě mě přijde faktura za další období únor až březen 2024, kde mě opět naúčtují poiplatek za pronájem stb. Nemám slov. Cílené a úmyslné okrádání ze strabny vodafone. Opět podávám reklamaci a tentokrát už raději i dopředu na další období březen až duben 2024, kde mě zase naúčtují poplatek za pronájem stb u zrušené TV a řádně vráceného stb už v prosinci 2023. Jsem naprosto znechucen. Naštěstí faktury platím včas i ty neoprávněné, pak je musím reklamovat, jinak by mě naúčtoval slavnej vodafon pokutu a penále i když neoprávněně, protože to je podle mé zkušenosti jen to jediný, co jim jde skvěle. Upraveno 12. března uživatelem Ondra - Vodafone Nadpis upraven podle obsahu 1 1 Citovat - - ALLinONE Vodafone TV Premium Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62634-reklamace-poplatk%C5%AF-za-ukon%C4%8Denou-televizi/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 12. března Centrum péče Sdílet Odesláno 12. března @DrDlouhyPěkné ráno, na diskuzním fóru reklamaci vyřídit nedokážeme. Reklamaci můžete uplatnit písemně na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, případně máte možnost podat ji přes elektronický formulář: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ s ověřením hesla administrátora. Veškeré možnosti, jak můžete uplatnit reklamaci/stížnost v souladu s Reklamačním řádem Vodafonu, uvádíme na této stránce https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/. Případně nás můžete kontaktovat přes https://tam.je/forum. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62634-reklamace-poplatk%C5%AF-za-ukon%C4%8Denou-televizi/#findComment-469718 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.