Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ukončil jsem službu TV a vráti stb v prosinci 2023, službu ukončili, ale neustále mě učtují a to doslova účtují poplatky za pronájem vráceného stb. Podábval jsem reklamaci na zákaznické lince, kde ji operátor bez námitek přijal. Nic účtují dál. Volal jsem znovu na ZL a to už mě operátorka sdělila, že nelze podat reklamaci po telefonu. Hovor kde jsem reklamaci podal a byla přijata nejde dohledat, už byl smazán, absolutní lež, ale neudělám nic. Podána reklamace písemně. Uznána a že mě budou vystaveny dobropisy zpětně. Jinak absolutně nezájem o průběh a jejich chyby, natož omluva nedej bože kompenzace. Tak jsem si konečně řekl, že je vyřízeno. Samozřejmě, žádný peníze za pronájem stb nevráceny a ještě mě přijde faktura za další období únor až březen 2024, kde mě opět naúčtují poiplatek za pronájem stb. Nemám slov. Cílené a úmyslné okrádání ze strabny vodafone. Opět podávám reklamaci a tentokrát už raději i dopředu na další období březen až duben 2024, kde mě zase naúčtují poplatek za pronájem stb u zrušené TV a řádně vráceného stb už v prosinci 2023. Jsem naprosto znechucen. Naštěstí faktury platím včas i ty neoprávněné, pak je musím reklamovat, jinak by mě naúčtoval slavnej vodafon pokutu a penále i když neoprávněně, protože to je podle mé zkušenosti jen to jediný, co jim jde skvěle.

Upraveno uživatelem Ondra - Vodafone
Nadpis upraven podle obsahu

Odesláno
  • Centrum péče

@DrDlouhyPěkné ráno, na diskuzním fóru reklamaci vyřídit nedokážeme. Reklamaci můžete uplatnit písemně na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, případně máte možnost podat ji přes elektronický formulář:  https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ s ověřením hesla administrátora. Veškeré možnosti, jak můžete uplatnit reklamaci/stížnost v souladu s Reklamačním řádem Vodafonu, uvádíme na této stránce https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/. Případně nás můžete kontaktovat přes https://tam.je/forum.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • Ondra - Vodafone změnil název na Reklamace poplatků za ukončenou televizi

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community