Přejít na obsah

Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS


Přejít na řešení Vyřešil Veronika - Vodafone,

Doporučené příspěvky

@VeronikaMNa druhou stranu, pokud vlastník nereaguje na veškeré možné typy kontaktu ze strany Vodafone o povinné výměně modemu...

Byly všude evidovány správné kontakty? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

No, rozhodně nejsem žádný odborník na koaxiální modemy, takže jsem to moc neřešil a nic si nezjistil. Nicméně nejsem si jistý, jestli byla komunikace ze strany Vodafone zvolena nějak inteligentně. Už asi dva roky se mě snažili přesvědčit k výměně modemu, ale úspěšně jsem to ignoroval. Poprvé jsem byl na služební cestě mimo ČR a řekl jsem, že se kvůli tomu prostě nebudu vracet. Paní mi vehementně tvrdila, že v dubnu toho roku modem přestane fungovat. Nepřestal, takže jsem po návratu nic neřešil.

 

Při další příležitosti, kdy jsem hlásil výpadek, mi bylo řečeno, že problém je v modemu. Podíval jsem se do logu modemu a moc se mi to nezdálo. Nakonec jsem zjistil, že výpadek neměl s modemem nic společného, ale Vodafone nebyl schopen se snad pět dní dostat ke svým technologiím, které má někde uložené (nevím kde), protože je tam majitel objektu odmítl pustit.

 

Při dalším výpadku mi opět tvrdili, že je problém v modemu, ale zase to nebyla pravda. Následovala čtvrtá akce, kdy jsem mluvil s technikem od Vodafone a říkal jsem mu o VPNkách, které chci mít navázané, o bridge módu, a jeho odpověď byla: "Hm, tak to si nechte Cisco." Od té doby jsem to už tuplem neřešil.

 

Takže nevím, možná je to moje chyba, že jsem to neřešil nějak lépe, ale vzhledem k výše uvedenému jsem měl spíš pocit, že Vodafone jen otravuje a chce měnit něco, co měnit vůbec nemusí. To je výsledný pocit, který jsem z toho měl. Kdyby mi volal někdo technicky zdatný a řekl jasně: "Modemu končí certifikace atd." asi bych to řešil včas. Na druhou stranu chápu, že každému kaštanovi, kterého Vodafone má, nemůže volat technický specialista, protože nevím, kde by je vzali.

 

Nicméně i při samotné akci výměny, která je teda nakonec opravdu nutná, je to trochu na štíru. Na lince jsem čekal přes hodinu, slibovali, že zavolá technik, který se nikdy neozval. Plánování výměny modemu po dvoudenním výpadku? Nula, nikdo se neozval.

 

Potřeboval jsem to nějak vyřešit co nejrychleji, takže jsem objednal 250 Mbps od O2. Dovolal jsem se během 15 sekund, objednávka byla vyřízena online během 10 minut, a termín instalace byl vyřešen během jednoho dne. Nechci malovat čerta na zeď (služby od UPC a následně Vodafone využívám přes 14 let, takže jsem tam už nějaký peníze utratil), ale přijde mi, že u Vodafone to nějak nefunguje tak "smooth" jako u konkurence.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Takže Vodafone vás několikrát upozorní že je nutná výměna modemu, vy to opakovaně ignorujete až do poslední chvíle a nakonec za to může stejně Vodafone ? 🤔

a emaily nebo SMSky s upozorněním nakonec podpory těchto modemů vám žádné nepřišly ?

Jinak že modemům budou končit certifikace se ví přibližně od jara, kdy tady na to upozornil jeden uživatel z Polska, kde jim ty modemy umřely ještě o něco dřív, ale to že by se měly měnit už se ví poměrně dlouho a spousta uživatelů to stejně jako vy ignorovala.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

@tomus

Tak Vy jste pro změnu ignoroval asi 70 % toho příspěvku co jsem napsal 🙂 Nicméně rychlá sumarizace je, že máte pravdu. Každopádně (nechci tady tech fóru) nějak brát kredit, ale já ho našel až ve chvíli kdy jsem se o to začal aktivně zajímat. Jinak denně se nebavím tím, že bych hledal kterým modemům od VF končí jaká certifikace a pokud Vám někdo 2-3x "zalže" ve smyslu, že tvrdí "jo ten váš výpadek je to modemem" a pak zjistíte, že je to tím, že se nemůžou dostat někam do baráku a dál to XY měsíců jede normálně, tak tomu dotyčnému / té společnosti trochu přestanete věřit. To byla asi celá myšlenka co jsem měl.

 

 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
před 2 hodinami, Uzlina napsal:

Dovolal jsem se během 15 sekund, objednávka byla vyřízena online během 10 minut, a termín instalace byl vyřešen během jednoho dne. 

Nebude to tím, že jde o prodejní linku? Tedy jiné oddělení, než kde by se řešil problém se službami apod.? Věřím, že i na Vodafone prodejní lince by to mohl být fofr. Otázkou, co O2 linka podpory... No však uvidíte sám po nějaké době u konkurence. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

@TechnikusTo je možný, na začátku mají nějaký AI nesmysl "Eva" který jsem asi tak zblbnul, že stejně nevěděl kam mě má přepojit. Každopádně já jsem VF nevypověděl, pořád běží ta akce s výměnou a nechám si to jako primární připojení (až to vymění a bude to funkční), já ani nejsem nijak extrémně naštvaný (jak tady někdo napsal, je to konec konců primárně moje chyba, že jsem to nevyměnil dřív a spoléhal na to, že "jen kecaj a jede to dál").

5G bude jako záloha, nebo to následně přestěhuju někam na chatu. Taky chápu, že asi nejsem jediný, komu to teď musí vyměnit. Někde jsem tu viděl informaci, že šlo o 15 - 16k modemů. V těch hromadných vlnách mohli vyměnit 80-90 %, takže to máme pořad kolem cca 2000 modemů na výměnu, tak je jasný, že to budou asi trochu hoňky a do toho na ně bude X lidí řvát, že to nefunguje.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
  • tomus změnil název na Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS

Tak on by nemusel každému volat technický specialista. Stačilo by třeba v hromadném emailu uvést pod čarou i základní technické informace.

Mně přišel ohledně nutné výměny email, kde bylo napsané akorát, že původní modem nebude možné nadále používat a potom marketingové kecy o tom, proč Vodafone Station je mnohem lepší. 🙂

(a pak mi dali Compal 😄)

Upraveno uživatelem janmichaelvincent
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Dobrý den.

 

Ta výměna modemů která se prování se týká i modemu Technicolor TC7200?
Já teda od Vodafone ještě žádné upozornění neobdržel. Jestli to nebude tím že ten modem je můj.
Mám připojení pevnou linkou 250 / 25 a rychlost připojení mi vyhovuje.

Díky za odpověď.

 

  • Basic
  • Red Maxi
  • Základní
  • -
  • Teplice

@KEMAjestli fungujete po telefonní lince tak se výměna neprovádí. Výměna je pouze na původní siti exUPC tedy koaxiální síťi

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...