janmichaelvincent Odesláno 16. května Sdílet Odesláno 16. května před 42 minutami, quadra2030 napsal: Arris TM3402B ma identicky hw s VF Station, dokonca rovnaky PCB, iba nema osadenu WiFi cast, aj fw ma rovnaku codebase a SDK (bez WiFi casti a VF brandingu), tak nevidim velmi dovod voci VF Station.. ked uz vlastny modem, tak Technicolor 4400 alebo pre dobrodruhov Arris 8200B z Australie (tam pouzivaju tiez Euro verziu certifikatov a kanaloveho rastra), tie maju Broadcom 3390 SoC. Tento rok by sa mali objavit prve modemy/routery s Maxlinear Puma 8 a Broadcom 3392, ktore maju nove vlastnosti, napr. 4 OFDM kanaly na download, niektori operatori to oznacuju ako DOCSIS 3.1e, Puma 8 ma podporovat DOCSIS 3.1 ESD (do 1,8 GHz) a posunuty split az do 684 MHz (ultra high split).. no kym budu mat stabilny fw, uplynu roky. Je tedy pravda, že u všech výše zmíněných modemů (kromě AVM) nelze svépomocí jednoduše upgradovat firmware? Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 16. května Sdílet Odesláno 16. května (upraveno) Ano, to je vlastnost a podmienka certifikacie Cablelabs (ta spravuje DOCSIS specifikacie), update fw je mozny iba zo strany CMTS. AVM to oj..va, mimochodom, pred par rokmi im unikli privatne kluce pre DOCSIS BPI certifikaty (to su tie, co vyprsali v Cisco 3208/3212), bol z toho celkom slusny poprask a samozrejme im odobrali certifikaciu. Upraveno 16. května uživatelem quadra2030 1 Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Firestone Odesláno 16. května Sdílet Odesláno 16. května před 21 hodinami, Marek-26 napsal: Každopádně pokud budete ponechávat nižší rychlost, tak si o něj aktivně řekněte. Co konkrétně myslíš tím menší rychlost? Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. května Autor Sdílet Odesláno 16. května 250 a méně 😉 Od 500 už dávají Arrisy. 1 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeronikaM Odesláno 28. srpna Sdílet Odesláno 28. srpna Ahoj všem. Dokáže mi někdo říct, kdy se mi ozve někdo z techniků a přijede mi vyměnit modem Cisco za ten Station? Od úterního rána mi to Vodafone z ničeho nic vypnul, starý modem je nefunkční a do dneška nikdo nevolal s termínem výměny. Hlavně, že jim platím za připojení 🙄 Ještě dodám, že výměnu jsem zaurgovala a zadala si požadavek na službu přes Vodafone aplikaci v úterý ráno v 8 hodin. Prý posílali všem sms s výměnou již v březnu, ale mně tedy nic nepřišlo, jinak bych to řešila už dávno. Zlaté UPCčko, kdy jsem si modem odkoupila a nemusela jsem za to platit 70,- / měsíc a ještě na to čekat týden bez dat 😡 1 Citovat - - - - Letovská 776, Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vulva Odesláno 28. srpna Sdílet Odesláno 28. srpna Zavolal bych na infolinku a domluvil se. Jde to fakt rychle. Já nedávno měnil Wifi 5 modem za Wifi 6, volal v úterý, ten samý den přišla SMSka s potvrzením (tam jsem zadával nějaký kód) a ve čtvrtek přijel technik a modem prohozen. Citovat Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 28. srpna Sdílet Odesláno 28. srpna (upraveno) Myslím si, že to mělo patřit spíš sem. Tady je popsané, jakým způsobem byli nebo měli být zákazníci informováni. Jde o to, zda jsou ve Vodafone účtu aktuální informace - telefon, e-mail apod. Nicméně pokud něco přestalo fungovat, proč se to řeší nějakým požadavkem přes aplikaci a neřešilo se okamžitě telefonem na Vodafone linku, nebo v Praze ve kterékoliv prodejně /kiosku apod.? Předpokládám, že bych měl hned informaci ohledně termínu výměny modemu. Upraveno 28. srpna uživatelem Technikus 4 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 29. srpna Autor Sdílet Odesláno 29. srpna před 12 hodinami, VeronikaM napsal: Ahoj všem. Dokáže mi někdo říct, kdy se mi ozve někdo z techniků a přijede mi vyměnit modem Cisco za ten Station? Od úterního rána mi to Vodafone z ničeho nic vypnul, starý modem je nefunkční a do dneška nikdo nevolal s termínem výměny. Hlavně, že jim platím za připojení 🙄 Ještě dodám, že výměnu jsem zaurgovala a zadala si požadavek na službu přes Vodafone aplikaci v úterý ráno v 8 hodin. Prý posílali všem sms s výměnou již v březnu, ale mně tedy nic nepřišlo, jinak bych to řešila už dávno. Zlaté UPCčko, kdy jsem si modem odkoupila a nemusela jsem za to platit 70,- / měsíc a ještě na to čekat týden bez dat 😡 Informace chodila už v půlce května, viz https://www.techforum.cz/topic/62640-cisco-docsis-modem/?do=findComment&comment=471479. A modem nevypl Vodafone, modemu skončila certifikace v DOCSIS síti (čili celosvětově), naopak se je Vodafone snažil udržet déle, jelikož kdyby to neudělal, tak by se už 15.6. tisíce modemů nepřipojili do sítě. Výměny probíhají hromadně, termín si pak domlouvá přímo dodavatel, jelikož se neozvalo strašně moc zákazníků. Zavolejte na Vodafone, ať co nejrychleji vystaví objednávku. 3 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeronikaM Odesláno 29. srpna Sdílet Odesláno 29. srpna (upraveno) Děkuji všem za info. No mně právě na infolince poslali odkaz na potvrzení žádosti o výměnu modemu, to sem potvrdila a pak se mi měl ozvat někdo z techniků a domluvit termín výměny. Bohužel od úterý se nikdo neozývá. Prý to pro Vodafone zajišťuje externí firma a od nich budou volat. Na infolince mi žádný termín nedají / na prodejně modem nevydávají 🙄 Skvělý přístup Vodafone, zlaté UPC. Asi si přes víkend zajdu zařídit data od O2 a nebudu čekat na to, než se někdo z Vodafone uráčí příští týden ozvat a domluvit se na termínu 😶 Tak teď v půl 8 mi volal někdo z Vodafone, že mají termín na výměnu 6.9. - tzn. za 8 dní. Jako pardon, ale čekat 8 dní na to, aby mi sem někdo přivezl modem? To se jim na to opravdu mohu vy****. A jen sem se usvědčila o tom, že jdu co nejdříve přejít jinam 👍 A je to, převedeno k O2 Zítra v 16.45 sjednán termín přeinstalace a je vystaráno. Takže nashle Vodafone 😂👌 Upraveno 29. srpna uživatelem VeronikaM 1 Citovat - - - - Letovská 776, Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 30. srpna Sdílet Odesláno 30. srpna V 29. 8. 2024 v 16:07, VeronikaM napsal: Děkuji všem za info. No mně právě na infolince poslali odkaz na potvrzení žádosti o výměnu modemu, to sem potvrdila a pak se mi měl ozvat někdo z techniků a domluvit termín výměny. Bohužel od úterý se nikdo neozývá. Prý to pro Vodafone zajišťuje externí firma a od nich budou volat. Na infolince mi žádný termín nedají / na prodejně modem nevydávají 🙄 Skvělý přístup Vodafone, zlaté UPC. Asi si přes víkend zajdu zařídit data od O2 a nebudu čekat na to, než se někdo z Vodafone uráčí příští týden ozvat a domluvit se na termínu 😶 Tak teď v půl 8 mi volal někdo z Vodafone, že mají termín na výměnu 6.9. - tzn. za 8 dní. Jako pardon, ale čekat 8 dní na to, aby mi sem někdo přivezl modem? To se jim na to opravdu mohu vy****. A jen sem se usvědčila o tom, že jdu co nejdříve přejít jinam 👍 A je to, převedeno k O2 Zítra v 16.45 sjednán termín přeinstalace a je vystaráno. Takže nashle Vodafone 😂👌 Tak se na obra musí :-) I když mám pocit, že obrovi jsme u... Citovat - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Poslal Marek-26,
2 reakce
Přejít na příspěvek
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.