Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

@kautskymVšak se zajímám, ale z principu to je chyba Vodafonu, když tvrdí, že komunikuje, ale skutečnost tomu neodpovídá. Teď jsem se šel teda podívat a mám tam vyplněný jak kontaktní email (ověřený), tak kontaktní telefon. Vodafone zkrátka soustavně zanedbává komunikaci s určitou částí zákazníků. Dušovat se může jak chce, ale něco v tom systému nefunguje správně.

Prozákaznický přístup by byl to prověřit a ne popřít.

Upraveno uživatelem janmichaelvincent

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

mě tedy chodí vše, jak má, pokud je podle Vás chyba u Vodafone, určitě musí mít v systémech na požádání info a výpis emailu

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Ja jsem teds uz modem CISCO z jineho duvodu vymenil. Presto me od roku 2018 do 04/2023 nikdo nijak neinformoval, ani emailem, ani SMS a ani informace ve vyuctovani. 

Upraveno uživatelem Tube

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

@TubeBudete muset dodat screenshot, že máte správně nastavené kontaktní údaje, aby vám support věřil. 😄

 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

To asi ani ne, protože kdy něco VF potřeboval, skrz mobilní část, tak si zavolal. Navíc to číslo je od nich 😄

A už Mám Compal černou verzi (bridge mode) teď byla asi nějaká lepší aktualizace a nemám mikro lagy a dokonce i na stránku modemu se dá dostat na phodu a né na 20x. Jinak jsem po třech měsících nebyl schopen jít do nastaven ía udělat SW restart aby se mikrolagy vytratily. Spíš bych to nazval mikro Jitter.

Jen mi trvalo asi rok, než pochopili, že chci jen jeden kontaktní údaj. Na VF byl jiné, než u ex UPC. A tak mi vyúčtování za net chodilo na jiný email, než vyúčtování za mobilní služby. Po roce to nějaký šikula na VF našel, kde ten email visí, protože já ho neviděl a dal tam správný a vyúčtování mi chodí na správný email.

Upraveno uživatelem Tube

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Třeba v mém případě Vodafone nabízí na mé adrese i optické připojení, tedy jakmile by přestal podporovat Technicolor, tak přejdu hned u nich na optiku. Možná to bude řešení u vás. I kdyby, tak se vždy s Vodafonem dá dohodnout na lepší ceně. 

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Jenomže pak se budeš muset smířit s příjímem televize pouze přes IPTV, protože pochybuji o tom že by šlo mít u Vodafone dvě přípojky zaráz , jednu přes koax pro tv a druhou přes optiku pro internet.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Jestli je tam DVB-C, tak bych se divil, že to bude Optika Vodafone. Spíš Cetin.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak docsis je vlastne FFTN

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Stejně jako vDSL

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community