Odesláno 18. června 2024 v 20:3018. čvn 2024 Já ve vyúčtování žádné upozornění na změnu tarifu nedostal, tuto zprávu (že se nic nemění) jsem dostal 29. 4. a začátkem tohoto měsíce mi bez mého vědomí a upozornění změnili tarif z 300/20 na 250/25. Tak asi tak k informování. Měnil jsem vlastní modem za pronajatý a převáděl net z rodičů na mou smlouvu. Byly mi slíbeny nějaké ceny, že je to zadané do poznámek a automaticky se mi po převodu propíšou. A ejhle ceny jiné. Po volání na info linku (dovolat se tam je pokaždé peklo) mi bylo sděleno, že taková poznámka tam není a že to nelze. Bylo mi slíbeno, že se mi během pár dní ozve někdo kompetentní (kvůli nastavení služeb a individuálních cen) a už druhý týden se nikdo neozývá. Tak asi tak. Basic Red Basic Základní CA modul Brno
Odesláno 19. června 2024 v 04:3819. čvn 2024 Citovat Já ve vyúčtování žádné upozornění na změnu tarifu nedostal, tuto zprávu (že se nic nemění) jsem dostal 29. 4. Stejné i u mě. Pouze upozornění, že mám nějakou zprávu (z 29. dubna !!) se mě v "Můj Vodafone" zobrazilo včera (18. června !!). Viz obrázek. U mě ani fyzicky žádná změna nenastala. Stále 500 / 50. Apropó: Proč má nastat nějaká změna v tarifech? Netuším vůbec oč tu jde. Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov
Odesláno 19. června 2024 v 05:3719. čvn 2024 Autor Mě to také tohle přišlo tady ta zpráva že se nemění pevný internet tarif proč mi to vůbec posílají když nemám internet od nich !! Mě víc zajímá Vodafone TV tarify jestli taky z technických důvodu neproběhne jelikož je záhada že to je nějak zastavené nikdo nemá ve vyúčtování informace o převodu Upraveno 19. června 2024 v 05:4819. čvn 2024 uživatelem mirek.123 - - Sport - mladá boleslav
Odesláno 19. června 2024 v 06:1119. čvn 2024 Mám to stejně. Zpráva z 29.4. k přečtení až dnes... 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň
Odesláno 19. června 2024 v 08:1419. čvn 2024 asi jim začlo zdrhat až moc lidí anebo retenční nestíhá tak to stopli, stejně jako rušení tarifu na míru, takže rozumné je vyčkat na změny a pak to případně řešit dál - - - - Praha
Odesláno 19. června 2024 v 12:2119. čvn 2024 Centrum péče Hezké odpoledne, tady šlo o zcela chybné zobrazení, díky za upozornění, kolegové už chybu opravili a zpráva se nadále nezobrazuje. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Odesláno 19. června 2024 v 12:3419. čvn 2024 Autor To asi patřilo jinému zákazníkovy že technických problémů neproběhne ? Pak jste to omylem přeposílali každému Jelikož kdo by tenhle článek napsal? Určitě vy a nebo chackeri proč by to dělali? 😀 Upraveno 19. června 2024 v 12:3819. čvn 2024 uživatelem mirek.123 - - Sport - mladá boleslav
Odesláno 19. června 2024 v 12:4219. čvn 2024 Centrum péče @mirek.123Tady šlo opravdu o chybu, to znamená, že zpráva vám (ani dalším zákazníkům) vůbec nebyla určena a nebyla relevantní. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Odesláno 19. června 2024 v 14:1019. čvn 2024 dnes jsem volal na Vodafone ,paní mě chtěla přepojit ale bohužel to bylo obsazeno chtěl jsem řešit balíčky služeb přes specialistu jak píšou.Pak to vypadlo .Krásný přístup Vodafone.Možná to bouřka co tady byla?? Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 19. června 2024 v 14:2619. čvn 2024 Centrum péče Určitě to nebylo úmyslně, pokud jste to nedořešil, napište nám, co jste potřeboval řešit, přes https://tam.je/forum a zpětný kontakt, pokud to bude potřeba, zařídíme 🙂 Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.