Přejít na obsah

Převod na nové tarify Vodafone TV


Přejít na řešení Vyřešil Martin - Vodafone,

Doporučené příspěvky

Já ve vyúčtování žádné upozornění na změnu tarifu nedostal, tuto zprávu (že se nic nemění) jsem dostal 29. 4. a začátkem tohoto měsíce mi bez mého vědomí a upozornění změnili tarif z 300/20 na 250/25. Tak asi tak k informování.

Měnil jsem vlastní modem za pronajatý a převáděl net z rodičů na mou smlouvu. Byly mi slíbeny nějaké ceny, že je to zadané do poznámek a automaticky se mi po převodu propíšou. A ejhle ceny jiné.  Po volání na info linku (dovolat se tam je pokaždé peklo) mi bylo sděleno, že taková poznámka tam není a že to nelze.  Bylo mi slíbeno, že se mi během pár dní  ozve někdo kompetentní (kvůli nastavení služeb a individuálních cen) a už druhý týden se nikdo neozývá. Tak asi tak.

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno
Citovat

Já ve vyúčtování žádné upozornění na změnu tarifu nedostal, tuto zprávu (že se nic nemění) jsem dostal 29. 4.

Stejné i u mě. Pouze upozornění, že mám nějakou zprávu (z 29. dubna !!) se mě v "Můj Vodafone"  zobrazilo včera (18. června !!). Viz obrázek. U mě ani fyzicky žádná změna nenastala. Stále 500 / 50.

Apropó: Proč má nastat nějaká změna v tarifech? Netuším vůbec oč tu jde.

tarif.jpg

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Mě to také tohle přišlo tady ta zpráva že se nemění pevný internet tarif  proč mi to vůbec posílají když nemám internet od nich !! 

Mě víc zajímá Vodafone TV tarify jestli taky z technických důvodu neproběhne jelikož je záhada že to je nějak zastavené nikdo nemá ve vyúčtování informace o převodu 

Upraveno uživatelem mirek.123
  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav

asi jim začlo zdrhat až moc lidí anebo retenční nestíhá tak to stopli, stejně jako rušení tarifu na míru, takže rozumné je vyčkat na změny a pak to případně řešit dál

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal bridge, 4x CA modul
  • Praha
  • Centrum péče

Hezké odpoledne, tady šlo o zcela chybné zobrazení, díky za upozornění, kolegové už chybu opravili a zpráva se nadále nezobrazuje.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

To asi patřilo jinému zákazníkovy že technických problémů neproběhne ? Pak jste to omylem přeposílali každému Jelikož kdo by tenhle článek napsal? Určitě vy a nebo chackeri proč by to dělali? 😀

Upraveno uživatelem mirek.123
  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
  • Centrum péče

@mirek.123Tady šlo opravdu o chybu, to znamená, že zpráva vám (ani dalším zákazníkům) vůbec nebyla určena a nebyla relevantní. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

dnes jsem volal na Vodafone ,paní mě chtěla přepojit ale bohužel to bylo obsazeno chtěl jsem řešit balíčky služeb přes specialistu jak píšou.Pak to vypadlo .Krásný přístup Vodafone.Možná to bouřka co tady byla??

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
  • Centrum péče

Určitě to nebylo úmyslně, pokud jste to nedořešil, napište nám, co jste potřeboval řešit, přes https://tam.je/forum a zpětný kontakt, pokud to bude potřeba, zařídíme 🙂 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...