Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor
před 2 minutami, kotasek napsal:

mam to stejny....

To je divný ... Přihlásil jsi se na tu stránku co sem vložil sem  co ti tam ukázalo 

  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
Odesláno
před 4 hodinami, mirek.123 napsal:

Tuhle stránku https://www.vodafone.cz/muj/gm/prehled......     Já sem se tady přihlásil pak dej vědět co tě tam ukázalo 

https://www.vodafone.cz/muj/gm/prehled     zkus tohle mě to funguje pak dej vědět 

Tak ten mírný poplatek bude asi navýšen  o 71 CZK  aktuálně platím 80 CZK to je cca o 90 %  🤔image.png.97c6c9c3f1a034be64e8fba446b32f88.png

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno
  • Autor

Takže tady ta stránka funguje bezvadně než. Tam předchozí ohledně informačním převedení v novém řešením 👍 zkus te se  tam přihlásit i ostatní kdo má tarif komfort nebo komplet nebo klasik co vám objeví za nové řešení  

  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
Odesláno

Berou to postupně, já mám aktuálně komfort a žádnou nabídku tam nemám

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno
  • Centrum péče

Těch stránek (adres) existuje několik a zákazníkovi vždy ve Vyúčtování uvádíme tu, která se týká právě jeho podle toho, jaké u nás má služby. Tak to jen pro vysvětlení, že zkoušet různé adresy sice můžete, ale pokud chcete kompletní informace přizpůsobené pro vaše nastavení služeb, je třeba využít tu, kterou vám napíšeme do Vyúčtování.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Mně to zobrazuje, že se mě to netýká i přímo na stránce, na kterou jsem skočil přímo z vyúčtování. Kde tedy nechal tesař díru? 🙂

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 15
Odesláno

Tak je to průběžně, tedy vyčkat nějaký ten týden či měsíc. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Tak mohli přeci jen upřesnit, že se to tam objeví v průběhu času a ne že tam najdu více informací. Na druhou stranu je fakt, že převod z Kompletu na All In One bude podle popisu probíhat tak, že mě mohou převést nejdříve již za měsíc, ale také až v říjnu.

Takže vydrž Prťka, vydrž! 🙂

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 15
Odesláno
  • Autor
před 56 minutami, vhSlim napsal:

Mně to zobrazuje, že se mě to netýká i přímo na stránce, na kterou jsem skočil přímo z vyúčtování. Kde tedy nechal tesař díru? 🙂

tohle zkus   https://www.vodafone.cz/muj/gm/prehled.....                  u mě to zobrazuje nové rešení         už brzo co nemám vyučtovaní to mi přijde až za tyden...    už mě to zobrazilo  nemusím čekat ani na vyučtovaní           ale 16.7 už tam budu mit Info o prevodu 

  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
Odesláno

Nefunguje.

Holt budu muset počkat a průběžně sledovat tu stránku z vyúčtování, jestli se tam náhodou něco neobjeví.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 15

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community