tomus Odesláno 13. září Sdílet Odesláno 13. září V 12. 9. 2024 v 14:51, petrs napsal: To admin: Jeste mám dotaz na adminy - jak se prihlásím? jsem tu roky uz zacatku upczone a nejde mi se prihlásit a heslo nedoslo.. Ahoj, bohužel z důvodu GDPR se tady na fóru všechny uživatelské účty které nejsou aktivní déle jak rok mažou, za mě to pitomnost, ale prostě to tak je, takže kdo sem nechodíte moc často, tak si to hlídejte ať účet nepřijdete, samozřejmě není problém si zase založit nový. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475402 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maus Odesláno 13. září Sdílet Odesláno 13. září Ano "lze kdykoli" ale po dohodě .. nikoli nátlakem co klient vydrží . Citovat Premium Premium 5G ALLinONE Vodafone TV Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475408 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maus Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září Proč se na nové tarify upozornuje tak blbě na poslední stránce faktury ? Proč jednoduše nepošlete sms a nebo email, stejně jako přichází zprávy o výpadku sítě? Citovat Premium Premium 5G ALLinONE Vodafone TV Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475444 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září (upraveno) Já mám u starší faktury na první stránce odstavec Čas přivítat nový tarif a na poslední stránce přehledné info. Proč tam a ne jiným kanálem nevím, ale když sleduješ forum, Mobilmanii či další weby, jsi vesměs v obraze. Ono je zřejmě jedno jakým způsobem, vždy se najde jistá množina zákazníků, co si to nepřečte, neví o změně apod. Vodafonu se však lze ozvat kdykoliv a cenu, službu apod. lze konzultovat. Upraveno 15. září uživatelem Technikus 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475454 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marena Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září 2 hours ago, Maus said: Proč se na nové tarify upozornuje tak blbě na poslední stránce faktury ? Protože nechtějí, abyste si toho všiml, to je jednoduché. Stejně jako zavedli dvoufaktorové přihlašování do samoobsluhy, aby lidem ztížili zobrazení OKU a přechod jinam. 🤷♂️ 3 Citovat 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475459 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září Ale na zavedení 2FA přišel e-mail. Na změnu programové nabídky, resp. zvýšení ceny nikdo moc upozorňovat nechce. 4 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475461 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaplan007 Odesláno 16. září Sdílet Odesláno 16. září Bohužel se po 15 letech loučím s UPC/Vodafonem. Informace o změně balíku na poslední straně faktury (které nikdo nečte, platím 8 let stejně), je prostě nedostatečná. Dozvěděl jsem se to až poté, co jsem si chtěl na TV pustit mé oblíbené kanály. A změna v ceně pro mě neakceptovatelná. Neříkám, dalo mi práci vyjednat si s UPC solidní cenové podmínky, ale jejich přístup byl profesionální. Vodafone je bohužel v první řadě poskytovatel telefonních služeb a tomu také odpovídá přístup. Milí Vodafone, děkuji Vám za poskytované služby a sbohem. Citovat Super - Základní Compal CH7465 Plzeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475499 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komár Odesláno 16. září Sdílet Odesláno 16. září V 6. 9. 2024 v 15:25, Ondra - Vodafone napsal: @KomárPokud jste podle svých slov na cenu nebyl upozorněný, můžete samozřejmě podat reklamaci a my to důkladně prověříme. Využít můžete online formulář zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ Reklamaci jsem podal a nebyla mi uznána. Zmiňoval jsem neupozornění na zvýšení ceny, ale na to nějak paní nebrala zřetel, viz její odpověď. Jen vše odpapouškovala, co jsem napsal. Já nerozporoval nějak cenu navýšení, ale že jsem na tuto změnu nebyl upozorněn a chtěl jsem za to satisfakci. Dotaz: Dobrý den, při porovnání vyúčtování za srpen a červenec jsem zjistil, že došlo ke zvýšení ceny balíčku Sport o 70,-, ze 150,- na 220,-. Bohužel jsem na tuto skutečnost nebyl nijak upozorněn, v žádném předchozím vyúčtování jsem tuto informaci nenašel. Mám od vás slevu na balíček Sport ve výši 50 %, tedy je rozdíl "jen" 35,-. Dnes jsem si volal na Infolinku a tam mi paní sdělila, že jste opravdu navyšovali cenu u balíčku Sport. Jde mi o to, že bych měl být informován o jakékoliv změně, což zde nějakým způsobem nenastalo. Je prosím možné s tím něco udělat a napravit to například zvýšením slevy? Děkuji. Hezký den, s pozdravem pan XY. Odpověď: Vážený pane XY, je mi líto skutečností, které vedly k sepsání Reklamačního formuláře. Zkontrolovala jsem informace na Vašem účtu a vidím, že TV balíček Sport jsme aktivovali 17. 5. 2024 s paušálním poplatkem 150 Kč s DPH. Ráda bych uvedla, že od 23. 7. 2024 skutečně došlo k navýšení standardního poplatku u balíčku Sport z původních 150 Kč s DPH na 220 Kč s DPH – viz informace v platném Ceníku služeb. Dle záznamů dostupných v našem systému jste se s operátorkou specializované linky domluvil již 7. 6. 2024 na aktivaci trvalé slevy 50 % u doplňkového TV balíčku Sport – v tu chvíli se jednalo o částku 75 Kč s DPH. Po navýšení standardní ceny na 220 Kč s DPH vychází po zohlednění slevy 50 % částka pro Vás 110 Kč s DPH. Ráda bych uvedla, že se jedná se o nastavení individuální nabídky s maximální možnou slevou. Vaši reklamaci nemohu uznat a k dalšímu ponížení poplatku nemohu přistoupit. Děkuji za pochopení. Věřím, pane XY, že se mi podařilo situaci vysvětlit. Tak si udělejte závěr sami 🙂 Citovat Premium Super Základní, Family, Sport, Cinema Vodafone Station WiFi 5 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475526 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BimboCZ Odesláno 17. září Sdílet Odesláno 17. září Tak jsem taky ve vyúčtování našel info o převodu z Komfort na Vodafone TV+ s balíčkem Sport. Celkem navýšení ceny o 87 Kč. V textu vyúčtování píšou že dojde k drobnému navýšení ceny. Já to spočetl že navýšení je 37.5%. To mi jako drobné nepřijde. Ve výsledku je to méně kanálů za více peněz. Tenhle přístup k dlouholetým zákazníkům není správný. 2 Citovat Basic - - Compal CH7465, CA modul Plzeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475596 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman06 Odesláno 17. září Sdílet Odesláno 17. září "Ve výsledku je to méně kanálů za více peněz" ano, přesně o to ve výsledku jde s celou novou nabídkou Tv ...je to nevyhnutelný trend současné doby a politiky zdaleka nejen Vodafonu.... Citovat Premium Basic+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Olmütz Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62643-p%C5%99evod-na-nov%C3%A9-tarify-vodafone-tv/page/63/#findComment-475600 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.