Přejít na obsah

Převod na nové tarify Vodafone TV


petr-000
Přejít na řešení Vyřešil Martin - Vodafone,

Doporučené příspěvky

V srpnovém vyúčtování jsem si všiml info o převodu Vodafone TV Komfort na nový tarif s fádním datem "od září do konce listopadu". Čekal jsem tedy SMS nebo email s oznámením přesného data-nic,místo toho převod  k 30.9. A jen poměrně zmatená zpráva o tom v Samoobsluze. Došlo přitom efektivně k ubrání některých programů (Eurosport) a zdražení. To se asi ve Vodafonu zbláznili!

Po měsíci telefonování a řešení s Vodafonem jsem včera smlouvu vypověděl-nebyli ochotni toto pochopit,že odmítám platit víc než doposud za míň služeb. A navíc při takto bídné komunikaci ze strany Vodafonu.. Uvádím to tu pro ostatní,  ať neztrácí čas... Celý měsíc jsem čekal kdy zavolají a pokaždé jen nabídka za vyšší cenu než před převodem. Bylo by lepší to vypovědět hned rovnou. Vodafone si neváži zákazníka ani trochu! Tak odcházím jinam (a to jsem dlouholetý zákazník, dávno předtím roky u UPC).. Nechápu-kdyby vyhověli měli by platby dál,takhle přijdou o vše. Asi firemní "strategie" Vodafonu-tak jejich smůla. 

  • Super
  • -
  • Základní, Family
  • CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   1 registrovaný uživatel

×
×
  • Vytvořit...