Přejít na obsah

Převod na nové tarify Vodafone TV


Přejít na řešení Vyřešil Martin - Vodafone,

Doporučené příspěvky

V 30. 10. 2024 v 9:41, kautskym napsal:

Nemyslím to zle nebo nějak rýpavě ale všímám si, že si tu stěžuje na změnu TV tarifů, čím dál více nově registrujících lidí. Takže mi přijde, že nikdo nečte faktury/zprávy v Můj Vodafone, a pak se registrují po změně zde na Fórum a nadávají. Myslím, že je už pozdě nadávat na změnu. 😮 🙂 

a tady přesně souhlasím, raději si přečtu vše než nic, abych nebyl překvapen 🙂 

Taky to nemyslím ani zle ani nějak rýpavě🙂, ale já všechno toto čtu, tak toto asi můj případ zrovna nebude.
Jinak pro úplnost, chtěl jsem dát přesto Vodafonu poslední šanci, dne 4.11. jsem telefonicky uzavřel akceptovatelnou nabídku, bohužel už ji od nich nikdo nezadal ani neaktivoval ani nezavolal zpět (10 dní je "dlouhá" doba něco pro udržení zákazníka udělat , "chápu" - a nebo je jim to prostě jedno) . Takže dnes byla smlouva byla ukončena. (Podotýkám po 10 letech u UPC/Vodafone.)
Mimochodem, další důkaz "skvělé" komunikace Vodafonu - výpověď podána telefonicky 28.10. a nikdy nebyl sdělen přesný termín ukončení smlouvy/služeb - nedošla žádná SMS, email ani v Samoobsluze - nic. Jen dnes SMS o ukončení smlouvy a vzápětí vypnut internet.

Vzhledem k tomu že vím jak funguje zákulisí různých Call center Vodafonu - tak už mne to nepřekvapuje. KDO UTEČE OD VODAFONU, TEN VYHRAJE! 😄 Možná že jinde to bude stejné - ale horší, horší než Vodafone to už opravdu být nemůže! 😄

  • Super
  • -
  • Základní, Family
  • CA modul
  • Brno
  • Centrum péče

@DanKmDobrý večer, Dane, mrzí mě, že jste měl takovou zkušenost. Rozhodně to není správné a ani obvyklé, kolegové konec konců mají sami zájem na tom, aby dodrželi, na čem jste se domluvili a nadále jste mohl naše služby využívat. Je mi líto, že teď už vám ani nemůžu nabídnout pomoc, protože jsou služby zrušené. Škoda, že jste nenapsal dříve, že na aktivaci stále čekáte, ale je to samozřejmě chyba u nás, pokud k tomu automaticky nedošlo.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Vážený pane Ondro, děkuji alespoň za tuto reakci Vodafonu.
Ještě bych rád dodal, že výpověď byla podána telefonicky 28.10. (přičemž na můj dotaz ohledně přesného termínu ukončení mi bylo řečeno že se jej dozvíme později). Služby byly zrušeny a odpojeny dnes 14.11.2024. Tedy 17. den!  (A navíc ještě bez předchozí informace, jak bylo zmíněno v předchozím příspěvku.)

Přitom dle Všeob,. podmínek Vodafone, odst. 4.3 cituji:

"4.3  Smlouva bude ukončena uplynutím 1 měsíce od doručení vaší výpovědi, pokud se s vámi nedohodneme jinak. U některých služeb (pevný internet, pevná linka, Vodafone TV a připojení bez kabelu) bude smlouva ukončena 25. den (příp. nejbližší následující pracovní den) od doručení vaší výpovědi. V případě, že požádáte o přenos služby k jinému poskytovateli, bude smlouva nebo příslušná část smlouvy ukončena dle Podmínek služby přenositelnosti telefonních čísel (resp. Podmínek změny poskytovatele služby přístupu k internetu), které jsme zveřejnili na Internetové stránce, v den přenosu služby."

Podle toho se tedy ze strany Vodafone jedná navíc prokazatelně o neoprávněné ukončení sjednaných služeb. Co by jste mi k tomu prosím sdělil? Děkuji předem.

  • Super
  • -
  • Základní, Family
  • CA modul
  • Brno

Výpověď smlouvy telefonicky – to jde ??

 Vždycky se uvádělo že výpověď služeb musí být písemně.

Jedině snad že by jsi použil OKU kód pro pevný internet a odešel k jinému operátorovi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Centrum péče

@tomusPěkné ráno, ano, je to tak. Výpověď určitě není třeba posílat písemně, stačí nás kontaktovat telefonicky přes zákaznickou linku. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
  • Centrum péče

@DanKm Je tam možnost se dohodnout na jiném datu, ale pokud jste se na něm nedohodli, tak by mělo ke zrušení opravdu dojít až později. Detaily k vaší situaci ale neznám, takže víc toho tady říct neumím. Určitě to můžeme prověřit a minimálně se postarat o předání zpětné vazby, napsat nám můžete přes https://tam.je/forum, pokud už nemáte žádnou aktivní službu, tak kontaktní formulář nebudete moct použít, v tom případě můžete napsat na pece@vodafone.cz.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Děkuji opět! Kontaktoval jsem mailem Reklamační oddělení a na Vaše doporučení teď i oddělení Péče. Stejně tak voláno na Linku Vodafonu (protože je to urgent jelikož pracuji z domu), opět odkázali na Reklamační. Tak jen doufám že bude velmi rychle sjednána náprava.
Vím že tohle fórum není určené pro řešení problémů - jen jsem tu uvedl vlastní příklad jak se lze dostat z Převodu tarifu (iniciovaného Vodafonem) až k výpovědi a následně jejich vlastní vinou ke ztrátě důvěry zákaznika. Který prosím měl navíc od počátku vůli u Vodafonu nadále zůstat. Za měsíc a půl jsem měl několik hovorů s Retenčním a dalšími,  celkem víc než 5 lidí ze Zák. linky Vodafone - a opravdový zájem a ochotu pomoci a udržet tak Vodafonu zákazníka měl jen jeden. A teď Vy jste druhý, pane Ondro. Domnívám se že to je taky námět na interní zamyšlení se, jak fungují některá Call centra Vodafonu resp. lidé z firem co tuto službu pro Vodafone zajišťují.

  • Super
  • -
  • Základní, Family
  • CA modul
  • Brno
  • Centrum péče

@DanKm K oběma zprávám (nebo alespoň k jedné) byste měl mít potvrzení o přijetí zprávy s číslem požadavku. Můžete se do svého e-mailu podívat a napsat sem to číslo? 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...