Přejít na obsah

Převod na nové tarify Vodafone TV


Přejít na řešení Vyřešil Martin - Vodafone,

Doporučené příspěvky

13 hours ago, tomus said:

Výpověď smlouvy telefonicky – to jde ??

 Vždycky se uvádělo že výpověď služeb musí být písemně.

Jedině snad že by jsi použil OKU kód pro pevný internet a odešel k jinému operátorovi.

Dokonce je to způsob, co Vám VF operátor doporučí 🙂 Vypovídal jsem takto 2x VF a vždy jsem od operátora slyšel tohle (a skutečně ta výpověď i proběhla :))

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
před 2 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@DanKm K oběma zprávám (nebo alespoň k jedné) byste měl mít potvrzení o přijetí zprávy s číslem požadavku. Můžete se do svého e-mailu podívat a napsat sem to číslo? 

Bohužel v mailu mám jen komunikaci s Reklamačním - č.  2074920, kde je celá momentální situace v řešení. Jinak netuším bohužel, které další maily nebo čísla máte na mysli? Žádné jiné nepřišly.. Jestli chcete můžete mne kontaktovat přímo na můj mail nebo na tel. číslo.

  • Super
  • -
  • Základní, Family
  • CA modul
  • Brno
  • Centrum péče

@DanKmDíky za doplnění, vidím, že vaše zprávy se přiřadily k reklamaci a teď je vše v běhu, dořešení musím nechat na kolezích z Reklamačního týmu, ale budou se tomu věnovat.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...