Přejít na obsah

Převod na nové tarify Vodafone TV


Přejít na řešení Vyřešil Martin - Vodafone,

Doporučené příspěvky

V 12. 9. 2024 v 14:51, petrs napsal:

To admin:

Jeste mám dotaz na adminy - jak se prihlásím? jsem tu roky uz zacatku upczone a nejde mi se prihlásit a heslo nedoslo..

Ahoj, bohužel z důvodu GDPR se tady na fóru všechny uživatelské účty které nejsou aktivní déle jak rok mažou, za mě to pitomnost, ale prostě to tak je, takže kdo sem nechodíte moc často, tak si to hlídejte ať účet nepřijdete, samozřejmě není problém si zase založit nový.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Já mám u starší faktury na první stránce odstavec Čas přivítat nový tarif a na poslední stránce přehledné info. 

Proč tam a ne jiným kanálem nevím, ale když sleduješ forum, Mobilmanii či další weby, jsi vesměs v obraze. 

Ono je zřejmě jedno jakým způsobem, vždy se najde jistá množina zákazníků, co si to nepřečte, neví o změně apod. Vodafonu se však lze ozvat kdykoliv a cenu, službu apod. lze konzultovat. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
2 hours ago, Maus said:

Proč se na nové tarify upozornuje tak blbě na poslední stránce faktury ?

Protože nechtějí, abyste si toho všiml, to je jednoduché. Stejně jako zavedli dvoufaktorové přihlašování do samoobsluhy, aby lidem ztížili zobrazení OKU a přechod jinam. 🤷‍♂️

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav

Bohužel se po 15 letech loučím s UPC/Vodafonem. Informace o změně balíku na poslední straně faktury (které nikdo nečte, platím 8 let stejně), je prostě nedostatečná. Dozvěděl jsem se to až poté, co jsem si chtěl na TV pustit mé oblíbené kanály. A změna v ceně pro mě neakceptovatelná. Neříkám, dalo mi práci vyjednat si s UPC solidní cenové podmínky, ale jejich přístup byl profesionální. Vodafone je bohužel v první řadě poskytovatel telefonních služeb a tomu také odpovídá přístup.

Milí Vodafone, děkuji Vám za poskytované služby a sbohem.

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Plzeň
V 6. 9. 2024 v 15:25, Ondra - Vodafone napsal:

@KomárPokud jste podle svých slov na cenu nebyl upozorněný, můžete samozřejmě podat reklamaci a my to důkladně prověříme. Využít můžete online formulář zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/

Reklamaci jsem podal a nebyla mi uznána. Zmiňoval jsem neupozornění na zvýšení ceny, ale na to nějak paní nebrala zřetel, viz její odpověď. Jen vše odpapouškovala, co jsem napsal.

Já nerozporoval nějak cenu navýšení, ale že jsem na tuto změnu nebyl upozorněn a chtěl jsem za to satisfakci.

 

Dotaz:

Dobrý den, při porovnání vyúčtování za srpen  a červenec jsem zjistil, že došlo ke zvýšení ceny balíčku Sport o 70,-, ze 150,- na 220,-. Bohužel jsem na tuto skutečnost nebyl nijak upozorněn, v žádném předchozím vyúčtování jsem tuto informaci nenašel. Mám od vás slevu na balíček Sport ve výši 50 %, tedy je rozdíl "jen" 35,-. Dnes jsem si volal na Infolinku a tam mi paní sdělila, že jste opravdu navyšovali cenu u balíčku Sport. Jde mi o to, že bych měl být informován o jakékoliv změně, což zde nějakým způsobem nenastalo. Je prosím možné s tím něco udělat a napravit to například zvýšením slevy? Děkuji. Hezký den, s pozdravem pan XY.

 

Odpověď:

Vážený pane XY,
je mi líto skutečností, které vedly k sepsání Reklamačního formuláře.
Zkontrolovala jsem informace na Vašem účtu a vidím, že TV balíček Sport jsme aktivovali 17. 5. 2024 s paušálním poplatkem 150 Kč s DPH. Ráda bych uvedla, že od 23. 7. 2024 skutečně došlo k navýšení standardního poplatku u balíčku Sport z původních 150 Kč s DPH na 220 Kč s DPH – viz informace v platném Ceníku služeb.
Dle záznamů dostupných v našem systému jste se s operátorkou specializované linky domluvil již 7. 6. 2024 na aktivaci trvalé slevy 50 % u doplňkového TV balíčku Sport – v tu chvíli se jednalo o částku 75 Kč s DPH.
Po navýšení standardní ceny na 220 Kč s DPH vychází po zohlednění slevy 50 % částka pro Vás 110 Kč s DPH.
Ráda bych uvedla, že se jedná se o nastavení individuální nabídky s maximální možnou slevou. Vaši reklamaci nemohu uznat a k dalšímu ponížení poplatku nemohu přistoupit. Děkuji za pochopení.
Věřím, pane XY, že se mi podařilo situaci vysvětlit.

 

Tak si udělejte závěr sami 🙂

 

 

 

  • Premium
  • Super
  • Základní, Cinema, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV box Premium
  • Praha

Tak jsem taky ve vyúčtování našel info o převodu z Komfort na Vodafone TV+ s balíčkem Sport. Celkem navýšení ceny o 87 Kč. V textu vyúčtování píšou že dojde k drobnému navýšení ceny. Já to spočetl že navýšení je 37.5%. To mi jako drobné nepřijde. Ve výsledku je to méně kanálů za více peněz. Tenhle přístup k dlouholetým zákazníkům není správný. 

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465, CA modul
  • Plzeň

"Ve výsledku je to méně kanálů za více peněz"

ano, přesně o to ve výsledku jde s celou novou nabídkou Tv ...je to nevyhnutelný trend současné doby a politiky zdaleka nejen Vodafonu.... 

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...