Adolf.Shitler Odesláno neděle v 21:40 Sdílet Odesláno neděle v 21:40 Min. emaily by chodit měly. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno neděle v 21:47 Sdílet Odesláno neděle v 21:47 Kromě e-mailu s fakturou a informací, že bude placeno inkasem, mi nechodí vůbec nic. 2 Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanKm Odesláno před 4 hodinami Sdílet Odesláno před 4 hodinami V srpnovém vyúčtování jsem si všiml info o převodu Vodafone TV Komfort na nový tarif s fádním datem "od září do konce listopadu". Čekal jsem tedy SMS nebo email s oznámením přesného data-nic,místo toho převod k 30.9. A jen poměrně zmatená zpráva o tom v Samoobsluze. Došlo přitom efektivně k ubrání některých programů (Eurosport) a zdražení. To se asi ve Vodafonu zbláznili! Po měsíci telefonování a řešení s Vodafonem jsem včera smlouvu vypověděl-nebyli ochotni toto pochopit,že odmítám platit víc než doposud za míň služeb. A navíc při takto bídné komunikaci ze strany Vodafonu.. Uvádím to tu pro ostatní, ať neztrácí čas... Celý měsíc jsem čekal kdy zavolají a pokaždé jen nabídka za vyšší cenu než před převodem. Bylo by lepší to vypovědět hned rovnou. Vodafone si neváži zákazníka ani trochu! Tak odcházím jinam (a to jsem dlouholetý zákazník, dávno předtím roky u UPC).. Nechápu-kdyby vyhověli měli by platby dál,takhle přijdou o vše. Asi firemní "strategie" Vodafonu-tak jejich smůla. Citovat Super - Základní, Family CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.