mojmax Odesláno 27. května Sdílet Odesláno 27. května V 23. 5. 2024 v 13:17, Filio napsal: Děkuji za tento workground Není to workground ale workAround = obejití problému / alternativní řešení. 1 Citovat Basic - - Compal CH7465 Brno-Ponava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472081 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman06 Odesláno 27. května Sdílet Odesláno 27. května Dobrý den, hlásím stejné potíže jako Tom, app Max přeinstalována, přihlásím se ke svému účtu (vidím jednotlivé uložené profily) a chce obnovit předplatné, v sekci předplatné píše Nemáte předplatné..... že by nějaká chybka?? 🤔 ale kde? ...Vodafone nebo Max ...... Citovat Premium Basic+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Olmütz Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472090 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZeDd100 Odesláno 27. května Sdílet Odesláno 27. května Dobrý den, od neděle 26.5. mám stejné potíže s HBO MAX. Svůj účet vidím. Mohu ho spravovat, ale nic nemohu spustit. HBO si myslí, že nemám aktivní předplatné a chce ho obnovit. Zkoušel jsem resetovat heslo. Propojovat s operátorem a nic nepomohlo, Problém je jak na PC tak i na TV. Citovat Start Basic Základní Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472102 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marena Odesláno 27. května Sdílet Odesláno 27. května Já jsem dosud nepřešel, až jsem šel na starou adresu HBO MAX a po kliknutí na tlačítko přechodu na MAX se mě to ani nezeptalo na heslo, vše se rovnou spustilo a můžu se dívat na co chci. Nevím, jestli mě to po pár dnech nevykopne, ale zatím to funguje. 1 Citovat 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472112 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stenly25 Odesláno 28. května Sdílet Odesláno 28. května Problém s Max. Účet v pořádku, ale kdy ž chci sledovat Max, chce po mě předplatné. Propojení s Vodafone jsem zkoušel nejrůznějšími způsoby na různých zařízeních - nic. Buď se číslo plátce tváří jako neplatné nebo hláška, že jsem již registrován a ať se zkusím přihlásit přímo mailem a heslem. V tom případě opět - nemáte předplatné. Citovat Premium Fibre Red Maxi ALLinONE Compal CH7465 Hlučín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472113 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 28. května Centrum péče Sdílet Odesláno 28. května Dobrý den, možné potíže s nefunkčním předplatným do MAX už řeší naši technici společně s Warner Bros. Discovery, tak snad to bude co nejdřív v pořádku 🙂 1 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472114 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komár Odesláno 29. května Sdílet Odesláno 29. května Dobrý den, jen se přidávám s totožnými problémy od soboty. Předtím to cca 2-3 dny šlo. Přihlásím se a to je tak vše, chce to obnovit předplatné. Infolinka Vodafone, že u nich žádný problém není a ať si zavolám na Max. Na infolince Max mi bylo řečeno, že od Vodafone dostali požadavek, že můj účet byl pozastaven a proto mi to nejde, ať se spojím s Vodafone. Tak si mě přehazují jako horkou bramboru. Dnes opět voláno na infolinku Max a bylo mi řečeno, že se to již řeší společně s Vodafone. Takže je to nějaký hromadný kiks. Citovat Premium Super Základní, Cinema, Family, Sport Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV box Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472155 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZeDd100 Odesláno 30. května Sdílet Odesláno 30. května Měl jsem potíže s MAX a přihlášením viz. výše. Od dnešního dne 30.05.2024 17:05 už vše u mě běží v pořádku. Citovat Start Basic Základní Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472185 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 31. května Centrum péče Sdílet Odesláno 31. května Kolegové potvrdili, že už se jim to podařilo opravit a nejdéle během víkendu už by měly být všechny účty v pořádku funkční. Kdyby náhodou ne, tak to prověříme individuálně na zákaznické lince 800 77 00 77 nebo případně stačí napsat přes https://tam.je/forum/ 🙂 1 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472198 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komár Odesláno 31. května Sdílet Odesláno 31. května Dostal jsem dnes e-mail od podpory Max, že problém byl vyřešen a je to opravdu tak, již to funguje po týdenním výpadku. Ale na jaké straně (Vodafone či MAX) byl problém jsem se nedozvěděl. Citovat Premium Super Základní, Cinema, Family, Sport Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV box Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62651-p%C5%99echod-z-hbo-max-na-max/page/10/#findComment-472210 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.