Odesláno 27. května 2024 v 08:2427. kvě 2024 V 23. 5. 2024 v 11:17, Filio napsal: Děkuji za tento workground Není to workground ale workAround = obejití problému / alternativní řešení. Basic - - Compal CH7465 Brno-Ponava
Odesláno 27. května 2024 v 13:1027. kvě 2024 Dobrý den, hlásím stejné potíže jako Tom, app Max přeinstalována, přihlásím se ke svému účtu (vidím jednotlivé uložené profily) a chce obnovit předplatné, v sekci předplatné píše Nemáte předplatné..... že by nějaká chybka?? 🤔 ale kde? ...Vodafone nebo Max ...... Premium Basic+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Olmütz
Odesláno 27. května 2024 v 16:1627. kvě 2024 Dobrý den, od neděle 26.5. mám stejné potíže s HBO MAX. Svůj účet vidím. Mohu ho spravovat, ale nic nemohu spustit. HBO si myslí, že nemám aktivní předplatné a chce ho obnovit. Zkoušel jsem resetovat heslo. Propojovat s operátorem a nic nepomohlo, Problém je jak na PC tak i na TV. Start Basic Základní Compal CH7465 Praha
Odesláno 27. května 2024 v 20:5027. kvě 2024 Já jsem dosud nepřešel, až jsem šel na starou adresu HBO MAX a po kliknutí na tlačítko přechodu na MAX se mě to ani nezeptalo na heslo, vše se rovnou spustilo a můžu se dívat na co chci. Nevím, jestli mě to po pár dnech nevykopne, ale zatím to funguje. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 28. května 2024 v 05:4528. kvě 2024 Problém s Max. Účet v pořádku, ale kdy ž chci sledovat Max, chce po mě předplatné. Propojení s Vodafone jsem zkoušel nejrůznějšími způsoby na různých zařízeních - nic. Buď se číslo plátce tváří jako neplatné nebo hláška, že jsem již registrován a ať se zkusím přihlásit přímo mailem a heslem. V tom případě opět - nemáte předplatné. Premium Fibre Red Maxi ALLinONE Compal CH7465 Hlučín
Odesláno 28. května 2024 v 05:5928. kvě 2024 Centrum péče Dobrý den, možné potíže s nefunkčním předplatným do MAX už řeší naši technici společně s Warner Bros. Discovery, tak snad to bude co nejdřív v pořádku 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 29. května 2024 v 13:5729. kvě 2024 Dobrý den, jen se přidávám s totožnými problémy od soboty. Předtím to cca 2-3 dny šlo. Přihlásím se a to je tak vše, chce to obnovit předplatné. Infolinka Vodafone, že u nich žádný problém není a ať si zavolám na Max. Na infolince Max mi bylo řečeno, že od Vodafone dostali požadavek, že můj účet byl pozastaven a proto mi to nejde, ať se spojím s Vodafone. Tak si mě přehazují jako horkou bramboru. Dnes opět voláno na infolinku Max a bylo mi řečeno, že se to již řeší společně s Vodafone. Takže je to nějaký hromadný kiks. Premium Super Základní, Cinema, Family, Sport Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV box Premium Praha
Odesláno 30. května 2024 v 15:0630. kvě 2024 Měl jsem potíže s MAX a přihlášením viz. výše. Od dnešního dne 30.05.2024 17:05 už vše u mě běží v pořádku. Start Basic Základní Compal CH7465 Praha
Odesláno 31. května 2024 v 06:1931. kvě 2024 Centrum péče Kolegové potvrdili, že už se jim to podařilo opravit a nejdéle během víkendu už by měly být všechny účty v pořádku funkční. Kdyby náhodou ne, tak to prověříme individuálně na zákaznické lince 800 77 00 77 nebo případně stačí napsat přes https://tam.je/forum/ 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 31. května 2024 v 09:3531. kvě 2024 Dostal jsem dnes e-mail od podpory Max, že problém byl vyřešen a je to opravdu tak, již to funguje po týdenním výpadku. Ale na jaké straně (Vodafone či MAX) byl problém jsem se nedozvěděl. Premium Super Základní, Cinema, Family, Sport Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV box Premium Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.