Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
před 19 hodinami, Luba1 napsal:

Ani mne se nedari prihlasit k MAX pres set-top box, v PC je to o.k.

Po kontaktu na technickou podporu a resetu set-boxu zprovozněno 🙂

  • Basic
  • Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Standard
  • Praha 5, Mohylová
Odesláno
před 10 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@ColekNewtZkuste na webové stránce Maxu provést nové spárování svého účtu s předplatným (budete také potřebovat kód ze samoobsluhy). Postup najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-hbo/ (část Jak se do Maxu zaregistruji?).

Ano, zkusil jsem. Několikrát. Již je zaregistrováno, bla bla, přihlašte se, vítejte zpět, obnovit přeplatné, nemáte předplatné, vyberte plán. 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Děčín
Odesláno
  • Centrum péče

@ColekNewtTo mě mrzí 😞 Pak je potřeba to řešit konkrétně k vašemu účtu, což, jak jsem pochopil, už děláte.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Ted jsem narazil na tuto konverzaci, kde se Vodafone tvari, jako ze vse funguje a vsechny ucty jsou opravene. Na mem ucte se jim to nedari opravit od konce kvetna. V alikaci Max stale nemam  placeny obsah. Jedine, co mi zatim Vodafone poradil po mem dotazu je, abych sparoval svuj ucet znovu a dopadlo to stejne, ucet uz mam davno sparovany. Podle emailu z podpory MAX, jediny, kdo to muze napravit je Vodafone, protoze ten jediny ma pravo tu subscription obnovit. Ten to ale zatim z nejakeho duvodu neudelal. Takze ja cekam a cekam...

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • -
  • Praha
Odesláno

Psal jsem zase na mujVodafone, znovu jsem otevřel dotaz, zatím neodpověděl nikdo. Kdyby aspoň uklidňovali - Vydržte, děláme na tom..., ale nic.

Před týdnem mi operátorka nabídla kompletní výmaz účtu a založení nového. Jenže já mám ještě starý balíček Komplet a nic z nových nabídek se mi do nastavené mé ceny nevejde. Na tyhle Vodafone špekulace dlabu. Natáhla si u nás síť konkurence, byli otravovat, řekl jsem jim, že s tím co mám jsem spokojen. A až nebudu, ozvu se...

 

Asi se brzy ozvu

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Děčín
Odesláno
  • Centrum péče

@PersifalDobré ráno, je mi líto, že máte s přístupem stále potíže. Jak můžete vidět hned v příspěvku nad vámi, individuální chybu rozhodně nevylučujeme, ale informovali jsme tu, že chybu, která postihla větší množství zákazníků, jsme už ve spolupráci s provozovatelem Maxu odstranili. Pokud vám přehrávání stále nefunguje, pak je to potřeba řešit individuálně. Jestli s kolegy z technické podpory nejste v kontaktu, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum a vše jim předáme.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Dnes mi volal technik, zkoušeli jsme se přihlásit, najednou mi tam skočilo předplatné standard. No sláva, zkusil jsem něco pustit, zobrazeny jen ikony žánrů. Po odhlášení a opětovném přihlášení zase kolečko - propojit s poskytovatelem - již registrováno, přihlašte se - nemáte předplatné - propojit s poskyt... Zkrátka se to zase zacyklilo.

Skončilo to tak, že technik dostal mé přihlašovací údaje včetně hesla, že se mi ozve.

Musím ho ale pochválit, byl velice ochotný, i od Vodafonu mi psali, že tento měsíc budu platit o kilo méně za potíže.

Tak uvidím, no.

 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Děčín
Odesláno
On 6/13/2024 at 8:21 AM, Ondra - Vodafone said:

@PersifalDobré ráno, je mi líto, že máte s přístupem stále potíže. Jak můžete vidět hned v příspěvku nad vámi, individuální chybu rozhodně nevylučujeme, ale informovali jsme tu, že chybu, která postihla větší množství zákazníků, jsme už ve spolupráci s provozovatelem Maxu odstranili. Pokud vám přehrávání stále nefunguje, pak je to potřeba řešit individuálně. Jestli s kolegy z technické podpory nejste v kontaktu, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum a vše jim předáme.

Jsem v kontaktu pres /kontaktujte-nas. Cislo 1948605. Odpovedi jsou ale sporadicke a komunikaci vede nejaka operatorka, ktera jak to vypada, nema vubec pravomoc neco resit a jenom preposila neco co dostane narizeno. V posledni komunikaci mi tvrdili, ze je to opraveno a nebylo. Ja fakt nehodlam ztracet cas zkousenim jestli to nahodou uz funguje. Kdyz nekdo rekne, ze neco opravil, tak to ma fungovat. To mne na tom stve nejvic, ztracim na tom cas, ktery nevede k zadnemu vysledku. Navic tu ctu, ze jinym lidem to funguje a nebyl to takovy problem jim to opravit. Jo a ta sleva stovky na jedno vyuctovani je jak plivnuti do tvare. Jestli se tahle vec nevyresi k me spokojenosti co nejdrive, pujdu jinam. 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Vidím, že v poslední zprávě jsme vám psali, že chybu jsme plošně odstranili a kolegyně se vás ptala, zda je i u vás vše v pořádku a posílala vám postup, který u většiny zákazníků funguje. Protože jste odepsal, že vám sledování stále nefunguje, vše znovu předáme na techniky k řešení a budeme vás informovat o dalším postupu. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Tak už je vše v pořádku. 

Při prvních pokusech o přihlášení jsem se dostal na účet, kde sice byly mé profily z minula, ale bez předplatného. Po nesčetných pokusech, zoufalých propojování s poskytovatelem, znovu přihlašování, jsem pak měnil i heslo, e-mail (a zpět) atd. Účet stále bez předplatného. Ale dnes jsem zase zkusil propojit účet s  Vodafonem a po hlášce, že je účet už zaregistrován, jsem neklikl na přihlásit se, ale obnovil jsem stránku. Objevil jsem se přihlášen a funkční. A v nastavení byl kupodivu můj, ze zoufalství změněný e-mail (který jsem ale pak stejně při pokusech raději vrátil...nebo si to alespoň myslím).

Takže mám možnost se přihlásit na dva účty, na jeden bez předplatného a na druhý funkční. Teď si jen pamatovat, který funguje 😉

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Děčín

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community