Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

No trend je jasný, bojují tím s nedostatkem obsahu, ale já tím spíš poukazuji na tu cenu.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Nevíte jak v max zobrazit nové přidané filmy či seriály? 

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Podle toho kolikrát jsem tuhle otázku četl, tak bych řekl, že nijak 🤷🏻‍♂️

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Nebo taky https://www.csfd.cz/vod/max/ , je to česky a přijde mi lepší.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
Odesláno

Děkuji za tento workground 

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
12 hours ago, bnone said:

Nebo taky https://www.csfd.cz/vod/max/ , je to česky a přijde mi lepší.

Nevím, zda se to zlepšilo, ale dříve to občas nesedělo a justwatch měl přesnější data. Plus tam rovnou člověk vidí kvalitu obrazu (4K / Full HD) a jde podle toho i filtrovat. Osobně trochu těžkopádně kvůli tomu používám obojí - na csfd.cz hledám hodnocení, na justwatch sleduji streamovací služby. Mít to v jednom, nebo možnost prokliku z justwatch na csfd by bylo skvělé ale bohužel 🙂 

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

App Max začal hlásit že nemám předplatné, mám zaplaceno HBO přes Vodafone,.

Podle návodu jsem resetoval přihlášení, připojil přes operátora, a po přihlášení k MAX zase nemám předplatné, nabízí zaplatit standart nebo premium.

Při připojování účtu operátora hlásí že je vše propojeno.

App Max  fungovala pouze 22 a 23.5. 24.5. už chce zaplatit předplatné.

Podle Vodafonu účtu mám mít nárok zdarma.

V čem je problém?

S pozdravem 

Tomáš 

 

  • Super
  • Red Maxi
  • Základní
  • Vodafone TV Premium
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@tom Žádné takové potíže neevidujeme a nedohledal jsem ani podobné stížnosti od ostatních zákazníků. Můžete ještě vyzkoušet znovu zadat registraci předplatného přes voucher (návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-hbo/), případně nám pak zavolejte na 800 77 00 77 nebo napište přes https://tam.je/forum/, necháme to prověřit. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno
  • Autor

@tommusíte se pouze přihlásit pomocí údajů, které jste dělal při registraci. Už nedáváte žádné přihlášení přes operátora 

1. image.png.2df8a3f76dfc2ebd8a81e4845ffb87d3.png

 

2 .image.png.499b289a8b4de2760404e1c414f56036.png

Upraveno uživatelem kautskym

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community