kautskym Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října aha pardon Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476618 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparrow Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října (upraveno) @Ondra - VodafoneOndro děkuji za aktivaci. 👍😲 Upraveno 31. října uživatelem Sparrow 1 Citovat Super Red Basic Základní CA modul, Compal CH7465 Praha 10 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476619 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krevety Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října Moc nerozumím tomu, proč to neaktivují automaticky, když je v lokalitě plánovaný výpadek, navíc když je to v té aplikaci tak schované a leckdy s tím je potíž to aktivovat jinak než "ručním" zásahem 🤔 Citovat Kabel 300 Mb/s - - TC7200 Ostrava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476620 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října Protože mobilní služby nejsou vázány k adrese? 🙂 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476626 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparrow Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října To ne, ale internet ano. A kdyz bude mit klient i mobil od Vodafone tak rovnou aktivovat. 3 Citovat Super Red Basic Základní CA modul, Compal CH7465 Praha 10 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476627 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října No, ale jsme u toho, že většinou není mobil navázán k internetu. A jsou účty, které pod sebou mají více různých služeb. Uvedu svůj příklad. Mám pod sebou několik čísel, několik fixních služeb 🙂 Když mám já výpadek internetu, tak babička o 120km dál nepotřebuje na mobilu neomezená data. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476628 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října Ale když je dostane, tak se na tu chvíli houby stane :-) 5 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476629 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmalecek Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října Asi není nic jednoduššího, než aktivovat službu číslům pod smlouvou, která jsou v rozsahu BTS, které pokrývají dané město / lokalitu. Citovat - Super - - Plzeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476630 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 1. listopadu Sdílet Odesláno 1. listopadu Při té první fázi je doba výpadku okolo 20 minut, 1x za celý ten týden. Při druhé fázi 1-2h, ve stropu 4h v kuse a k tomu jeden další max. hodinový. To vše přes den, kdy je většina lidí v práci. I přes to je možné si ta neomezená data aktivovat. A zase ti, co mají ta neomezená data se ozývají – a co dostaneme my? Buďme rádi, že tu možnost si ta data aktivovat máme i když jak Sparrow ukázal, ne vždy je to spolehlivé. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476633 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 1. listopadu Sdílet Odesláno 1. listopadu před 7 hodinami, pmalecek napsal: Asi není nic jednoduššího, než aktivovat službu číslům pod smlouvou, která jsou v rozsahu BTS, které pokrývají dané město / lokalitu. To by si nejspíše museli zjistit všechny uživatele v dané Location Area a potom je identifikovat na konkrétní zákazníky a poté je ještě spárovat s tím, jestli náhodou nemají pevný internet. To je docela sofistikované řešení - vzhledem k tomu že i důležitější věci jim často trvá zrealizovat dlouho, tak to nemá moc šanci. A nebylo by to proti různým GDPR? Operátor sice má povinnost uchovávat lokalizační údaje, ale nesmí do nich jen tak chodit jak se mu zlíbí. před 1 hodinou, Marek-26 napsal: I přes to je možné si ta neomezená data aktivovat. A zase ti, co mají ta neomezená data se ozývají – a co dostaneme my? Co by chtěli? Neomezená data při výpadku se dávají proto, aby uživatel mohl používat zaplacený internet-není to nějaká forma "kompenzace" -nejde ti jedna služba tak ti dáme jinou. A protože oni už neomezené data mají - tak už nic logicky nepotřebují - internet můžou používat. 1 1 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62661-modernizace-s%C3%ADt%C4%9B/page/5/#findComment-476634 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.