Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zajímalo by mě kdy opraví čas na DVB-C, na Vodafone TV boxu je čas správný.

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

A jako kde? V TV je čas správně (taky DVB-C, bez STB).

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
  • Autor

v DVB-C s kartou CA.

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Žádný problém s časem nepozoruji.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Liberec
Odesláno
před 2 hodinami, ludekUPC napsal:

v DVB-C s kartou CA.

Trochu více podrobností, jako je typ TV,

na podzim to fungovalo správně?

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Taky mám stále o hodinu zpět. LG TV + CAM.  Mám zaškrtlé "automatický čas", který se získává z digitálního vysílání. Časová osa EPG je správně, ale čas ukazuje o hodinu méně. Pokud odškrtnu "automatický čas", nastaví se čas správně, ale časová osa EPG je posunutá o hodinu dopředu.

Všude jinde je čas v pořádku, v app atd.

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno

Oni se na to kluci pozitří podívají, až se vrátí z Velikonočních prázdnin

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Autor
před 38 minutami, mrzic napsal:

Taky mám stále o hodinu zpět. LG TV + CAM.  Mám zaškrtlé "automatický čas", který se získává z digitálního vysílání. Časová osa EPG je správně, ale čas ukazuje o hodinu méně. Pokud odškrtnu "automatický čas", nastaví se čas správně, ale časová osa EPG je posunutá o hodinu dopředu.

Všude jinde je čas v pořádku, v app atd.

Takto to mám také.

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Na Samsungu mám čas EPG v pořádku, na LG je čas o hodinu zpět. Vypadá to, že si Vodafone přestal rozumět s LG, v minulosti jsem tyto problémy na LG televizi nezaznamenal.

  • Super 500 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • Compal, 4 x CA modul
  • Brno - Žabovřesky
Odesláno

U pevné linky Vodafone s tím byl vždy po změně času problém. Takže se nedivím problémům u TV.

Za dob UPC to u pevné linky bylo třeba týden, Vodafone přešel na vyšší level a špatný čas byl skoro půlroku.

Pro ty co neví o co jde vysvětlím: šlo o CLIP informaci - po prvním zvonění se přenáší data o volajícím čísle včetně aktuálního času, který nastaví telefon. Takže i když jste si na ručce nastavili manuálně správný čas, tak vydržel do příštího příchozího hovoru.

Tak snad oprava u dvbc bude jen v řádu dní.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community