Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Já tedy nevím jak funguje přenos dat EPG.

Ale kdysi jsem psal TV program pod Linux a ten si stáhl surová data ( datum, čas, stanice, pořad atd. ) a řazení se seřazovalo podle interních hodin PC.

Já na 12 let starém Samsungu problém nemám. A pochybuji, že by LG dostávalo jiná data. 

Komunikace CA modulu je omezená, alespoň co jsem tu na fóru přečetl.

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

CA modul s tím nemá nic společného

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, nahlásil jsem to kolegům, podívají se na to. Díky za upozornění 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Už mám čas v pořádku.

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno

To už se občas stalo i v minulosti že se na některém multiplexu zapomněli změnit čas a tak to najednom kanále mohlo vypadat v pořádku a při přepnutí na jiný kanál byl čas nejednou o hodinu špatně.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Potvrzuji správný čas na DVB-C (LG TV s CA modulem).

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno
V 2. 4. 2024 v 8:26, Martin - Vodafone napsal:

Dobrý den, nahlásil jsem to kolegům, podívají se na to. Díky za upozornění 🙂 

Jenom se musím smát tomu,že zákazníci musí opět upozorňovat VF na to,že opět proběhla změna času a opět je rozhašený čas v epg.Přece to nemůže byt takový problem,aby se na to technici co nejdříve sami od sebe podivali a nedostatky odstranily.Dohledove centrum asi moc nepracuje.Jako chápal bych to za situace,kdy se čas mění jednou za několik let,ale čas se mění 2x ročně a ještě se vi přesně kdy

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Problém s časem byl pouze na jednom typu TV (LG) a pokud nejaký zaměstnanec nemá tuto TV doma a nenahlásí to, tak není šance problém zjistit

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

@technik

Jen by mě zajímalo, jaký je technický důvod, proč se chyba projevila jen u LG ?

Proč je v tom rozdíl ?

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

Tak jsem si asi naivne myslel,že maji technici dohledovem centru od každého systému,na kterém běží VF TV,jeden kousek na zběžnou kontrolu.Třeba pro tento případ,jako je změna času.Samozřejmě tim nemyslim to,aby měli od každé serie,co vyrábí Samsungu,LG atd,jeden kus

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community