Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

před 15 hodinami, Marek-26 napsal:

Zdravím, možná budu zbytečně přímý.

Ale máte pocit, že z těch poskytnutých informací se dá, jakkoliv odpovědět? Kromě toho, jestli za sebe každý odpovíme, zda u nás OK nebo stejný problém.

Minimálně na screenu vidím nějaký typ blokátoru. V prohlížeči bez doplňků funguje? Jaká přesně verze prohlížeče to je? Jaký firewall a antimalware používáte? Máte povolené Cookies a pokud ne všechny, tak které konkrétně a co je jejich obsahem?  Jaké programy, které by mohly ovlivňovat síťový provoz máte? Jaké verze Windows (a to přesně) je na PC? Je tato verze legální? Má aktuální aktualizace? Nejste zapojen do Insider programu Windows? Na jaké síti jste? Jaké zařízení je mezi PC a internetem? Jak je toto zařízení nastaveno? 

A takhle bych mohl pokračovat. 

No, je to přímé a upřímné. Já jenom jestli by nebylo lepší, kdyby Vodafone TV fungovala stejně kompatibilně jako konkurence a tyhle věci by se vůbec nemusely řešit. 

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov

Tenhle error kód už jsem taky viděl a může to znamenat všechno možné. Mně se to třeba zobrazuje na macOSu a v Chrome developer consoli (F12) je nějaká hláška o nepodporovaném DRM. Oficiálně taky macOS není podporovaný systém.

Další častý problém s přehráváním v prohlížeči může být způsobený tím, že nemáte k PC připojený monitor s podporou HDCP (šifrovaný přenos videa až na obrazovku) a nebo používáte mezi počítačem a monitorem HDMI/DisplayPort switch (případně jakoukoliv jinou krabičku, která např. duplikuje signál).

Obecně drtivá většina problémů s přehráváním na PC je spojená s ochranou proti kopírování video streamu. Pokud zkrátka přehrávač vyhodnotí, že vaše prostředí není dostatečně důvěryhodné, odmítne vám zobrazit jakýkoliv obsah.

Dokonce bych se vsadil, že to "WV" v error kódu znamená Widevine. Kdyby si chtěl někdo počíst víc o tomhle digitálním moru:

https://en.wikipedia.org/wiki/Widevine

Upraveno uživatelem janmichaelvincent
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

A nechtělo by to místo sepisování, chyby odstraňovat. Mě už to může být celkem jedno.  Z Kompletu jsem přešel na Základ a hlavní TV mám XL u T-Mobile. Čtyři neomezené paušály jsem taky převedl k T-Mobile. Tam kde pracuji neměl Vodafone kvalitní datové pokrytí.  A to město má více než patnáct tisíc obyvatel.  Teď vše funguje jak má.  Jen před chvilkou mě volala manželka,  která je zvyklá na Vodafone TV,  že ji to kostickuje. Ach jo. Ještě mám u Vodafone internet za celkem slušnou cenu.  Ten docela funguje jen někdy WiFi má drobné výpadky.  Doufám,  že mě nešáhnou na cenu internetu,  Nordic Telecom tam má optiku za skvělou cenu. 

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl
  • po měsících...

Přidám se ke stejné chybě číslem, ale jiný styl chyby provedením.

Hláška vyskočí na pěti po sobě jdoucích dílech seriálu, díly před a pak i díly po, hrajou v pořádku.V setoboxu ta chyba je označená Sav1813.Chápu, že písmena jsou jiná aby se rozdělilo na jakém zařízení to je, ale proč jsou jiná i  čísla nechápu.

Ani to nechci řešit, já jen aby se vidělo jak vodafoun maká na svojich chybách a opravuje to... 

  • Super
  • Basic
  • Sport
  • Vodafone TV 3 box
  • Teplice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...