Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Chtěl bych si pořídit mobil Motorola Edge 50 Pro (je to novinka), (prosím - nevymlouvejte mě ho, asi jsem na tu značku zatížený 😄 ). Obchod Vodafone ho nabízí. Pro nezákazníka za 17 201.-Kč, pro zákazníka za 14 201.-Kč. Takže jsem vpravo v chlívečku zadal, že jsem zákazník Vodafone. Abych mohl pokračovat dále, musel jsem se přihlásit do "Můj Vodafone". Dosud proběhlo vše v pohodě. Po přihlášení ovšem nastal pro mě nepochopitelný problém. Protože v nabídce pro stálé zákazníky Vodafone (mám u nich sloučenou službu TV + internet + mobil) najednou tento telefon vůbec není. Prostě neexistuje. Ohledně Motoroly pouze modely minulého roku s Androidem_13. Nechápu to. (Tak ale do mozku ředitele české pobočky Vodafone nevidím - tak to neřeším).

Holt, Vodafone už peníze nepotřebuje, tak já je dám buď CZC, nebo Alze, . . .  tam určitě penězi nepohrdnou.

Každopádně by mě ovšem zajímalo (a to by mohl vysvětlit někdo z Vodafone, kdo sem chodí), proč nezákazníkům se nabízí tento nový telefon, a proč zákazníkům (dlouholetým) se tento nový telefon (který je na skladě) zapovídá a "cpou" jim rok staré modely se starým systémem (Android_13).

Poznámka: Fakt se mě nechce nikam volat, dohadovat se, čekat na tel. odpověď, a tak podobně. Nebaví mě to. Od toho je obchod a tam to buď nabízí, a nebo nechtějí nabídnout - pak jdu logicky jinam.

 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Zrovna u Motoroly, která neoplývá závratnou SW podporou je každá aktualizace Androidu znát.

U takového Samsungu je člověk v klidu i s nějakým tím starším modelem (nezaměňovat s archivním). 

 

Přesto však jsme u toho, co se tady řešilo nedávno v jiném tématu, tuším že u Xiaomi. Telefon od operátora byl, je a bude nějakým způsobem upraven a může se tak vydávání aktualizací či podpora lišit proti přístrojům z volného trhu. Je však na každém z nás, kde si přístroj pořídíme. 

 

Osobně bych tak ani nepídil, proč se přístroj eventuálně nezobrazuje po přihlášení v Samoobsluze. Koupil bych jinde. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Já jsem si kdysi kupoval Realme 7 Pro, ještě v době,  kdy jsem byl u O2. A tam jsem si ho objednal na krám i s různými doplňujícími propietami a s tím, že ho chci čistý, bez jejich "software". V pohodě mě vyhověli.  Předpokládám, že stejně to funguje u Vodafone. Takže v plánu bylo si ho (tu Motorolu - ten model opravdu špatný není - nejsem mobilní maniak) objednat na krám a trolejbusem si pro něj zajet. 

Tož holt nechám vydělat konkurenční obchod. K tomu to evidentně dospěje.

 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Založte objednávku jako nezákazník a do poznámky informaci, že jste zákazník + informaci, že se jim to u Vás po přihlášení nezobrazuje. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Slamb změnil název na Nefunkční objednávka po přihlášení

Pokud někdo nechce v telefonu hned po vybalení plno aplikací co tam nemá co dělat, tak je Samsung ideální volba. Má v sobě jen google aplikace a pár věcí od Samsungu co jdou navíc smazat. Žádné Facebooky nebo další pochybné app tam nejsou.

Motorola kdysi byla zajímavá značka co dělala trochu svérázné mobily, avšak současná produkce telefonů Motorola pochází od Lenova.

Upraveno uživatelem Ivo2003
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Když vidím na svém Samsungu ten Office, Outlook, LinkedIn a jistě bych našel i další, tak čistotou bych to úplně nenazýval. 

Ale ano, smazat to lze. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Facebook, Microsoft 365 (Office), Microsoft Outlook a LinkedIn má sice Samsung z výroby, ale všechny tyto aplikace jdou v pohodě odinstalovat. Kupodivu ale třeba Samsung E-mail v základu nainstalovaný není a musí se v případě potřeby instalovat ručně.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Citovat

Založte objednávku jako nezákazník a do poznámky informaci, že jste zákazník + informaci, že se jim to u Vás po přihlášení nezobrazuje. 

Obávám se, že takhle to nepůjde. V druhém kroku musím zaplatit (používám kartu), takže na jejich účet jim automaticky skočí 17 201.-Kč., a navíc neexistuje možnost si to poslat na krám do Chomutova (jediná možnost je balík do ruky přes poštu - nejde změnit - zkoušeno). Třetí krok je potvrzení - a to jsem radši nezkoušel. A mám takový dojem, že nějaká moje poznámka bude pro ně irelevantní a nebudou se tím vůbec zabývat. Protože moje prašule (plnou pálku) už budou mít na svém účtu. Už nebude ani možno nic změnit. Vlastně jim už bude šuma-fuk,   že ve skutečnosti jsem jejich dlouholetý zákazník.

Pro mě to znamená - ten jejich přístup - jediné: dej svoje peníze jinému obchodníkovi, tento si je nezaslouží.

Apropó: proč u O2 byla možnost si mobil poslat na krám? Proč u Vodafone nelze?

 

motorola3.png

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...