Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Asi bych spíše prvně kontaktoval VF infolinku než budete měnit SIM / telefon - přijde mi vysoce nepravděpodobné, že by byla závada tam, spíše se bude jednat o problém u VF.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@kautskymPěkný den, určitě prosím SIMku vyzkoušejte nejdřív v jiném telefonu, zda budou potíže stejné a poté, ať se na nás obrátí spolubydlící s podrobnostmi přes https://tam.je/forum, necháme to prověřit. Veronika

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community