stanm3 Odesláno 30. dubna Sdílet Odesláno 30. dubna Zdravím, pořídil jsem si od VF internet Bez kabelu Naplno 5G a k němu mám modem GigaCube MC888 Ultra. Jelikož mám vysílač 5G kilometr od baráku, není žádný problém se stabilitou / rychlostí, to běhá jak má. Problém je ale s tím, že když jsem k modemu připojen přes wifi, ať už přes mobil nebo přes NB, často jsou některé webové stránky nedostupné - typicky např. seznam.cz. Ale ve stejný moment se bez problému dostanu na jiné weby (např. na idnes), aplikace sociálních sítí v ten moment taky fungují (FB, IG, Discord, ...) Když ve stejnou dobu využiji stolní PC, které mám k modemu GigaCube připojeno síťovým kabelem, dostanu se i na tyto nedostupné weby bez problému. To stejné, pokud se na NB, který je připojen přes wifi, připojím do firemní VPN, funguje to OK. Odpojím se od VPN, opět se na seznam.cz nedostanu. Zatím jediné spolehlivé řešení, jak se z této situace dostat je to, že restartuju modem GigaCube a pak to běží OK - někdy hodinu, někdy několik hodin a pak se situace opakuje. Vždy je problém jen na zařízeních, které jsou k modemu připojeny přes wifi. Na jediném zařízení, co je připojen síťovým kabelem, tento problém není. Jen podotýkám, že modem GigaCube MC888 jsem od zprovoznění nijak zvlášť nenastavoval, ponechal jsem tovární nastavení a začalo se to projevovat od prvních dnů. Citovat Bez kabelu Naplno 5G - - - Kašava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 3. května Sdílet Odesláno 3. května Zkus udělat tovární reset na tom modemu, nic jiného mě v tuto chvíli nenapadá. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 6. května Centrum péče Sdílet Odesláno 6. května @stanm3Pěkné ráno, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77, případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom to s vámi mohli prověřit. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanm3 Odesláno 7. května Autor Sdílet Odesláno 7. května Nechci to zakriknout, ale zatim to vypada, ze tovarni reset na modemu pomohl. 1 Citovat Bez kabelu Naplno 5G - - - Kašava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kasei Odesláno 10. června Sdílet Odesláno 10. června Mám úplně stejné zkušenosti - MC888 Ultra mám od cca září 2023. WiFi jsem musel úplně vyřadit. Vyřešil jsem to tak, že do eth portu jsem zapojil malý Mikrotik a z něj měl Wifi. To drželo do minulého týdne, kdy se stejné problémy začaly objevovat i u eth připojení k modemu - několikrát denně musím modem resetovat, protože sice po vnintřní síti na něj vidím, ale na jakýkoli vnější web se nedostanu. Nepomohly aktualizace, nepomohlo obnovení továrního nastavení. Vidím to na reklamaci, ale co jsem zjišťoval i jinde, tak tenhle modem má problémy se svým SW. Citovat - - - - Trutnov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m1lhaus Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna Mam stejnou zkusenost. Vodafone 5G internet jsem porizoval pred 3 tydny a problemy byly od druheho dne. V mem pripade to postihovalo nahodne jednotliva zarizeni. Nekdy mobily, nekdy tablet, nekdy notebook. Vzdy wifi. Zatim jsem problem zuzil na 5GHz wifi. V nastaveni jsem vypnul slucovani 2.4Ghz a 5Ghz kanalu. Od te doby na 2.4Ghz vse bezi bez problemu na jednicku s hvezdickou. Nicmene na 5Ghz wifi problemy pokracuji. Postihuje to novejsi (Wifi 6) i starsi (Wifi 5) zarizeni v domacnosti - nahodne. Zatim je jediny pattern takovy, ze vse beha a slape, zarizeni uspim nebo polozim na stul - prijdu o neco pozdeji treba za hod a zarizeni se tvari pripojene a spojojene, nicmene internet nefunguje. Parkrat mi pomohlo vnutit vlastni DNS nebo se pripojit pres VPN, ale ne 100 vzdy. Cekam ze veci jako DHCP klient budou spolecne pro obe wifi. Nevim. Nyni si hraji s nastavenim 5Ghz wifi zda-li se mi problem podari jeste zuzit, abych pak kontaktoval Vodafone. Verim ze tento problem musi postihovat i dalsi zakazniky. Citovat Bez kabelu Naplno 5G - - - Perštejn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiriskal Odesláno 3. září Sdílet Odesláno 3. září Dobrý den, máme GIGA CUBE druhé generace MC88 ULTRA, netušíte někdo zda k tomu lze / nelze připojit externí anténu pro zlepšení signálu? Nenašel jsem vstup 2x konektor TS9 ( redukce ts-9 na sma nejsou problém ) ... Dekuji Citovat Bez kabelu Naplno 5G Premium 5G 18+ CA modul Šumperk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 3. září Sdílet Odesláno 3. září Nelze, bez rozebrání modemu a prací s kleštičkami a pájkou 😉 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubadera Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září Popisované problémy jsme začali mít včera - cca po 14ti dnech bezproblémového provozu. Zatím to postihlo 2 notebooky, nezávisle na sobě. Mobilní telefony a tablety snad zatím bez problémů, počítač běží třeba půl dne v pohodě, pak ho zaklapnu a po probuzení hází všechny weby ERR_CONNECTION_RESET. Pomůže jen restart Gigacube. Citovat Bez kabelu Naplno 5G Super+ - Huawei B2368-66 Kačice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jk7777777 Odesláno včera v 05:58 Sdílet Odesláno včera v 05:58 (upraveno) Dobrý den, podařilo se Vám problém nějak vyřešit. U mě je to bohužel to samé - modem mám od června, ale teprve před měsícem jsem ho začal pořádně využívat a chybu ERR_CONNECTION_RESET mi prohlížeč hlasí každou chvíli. Provedl jsem několikrát i tovární reset, firmware je aktuální a v nastavení modemu to také není... Nevím jak u Vás, ale u mě je ješte typické, že v prohlížeči neprochází HTTPS protokoly...takže třeba obyčejnou stránku google.com mi chrome reportuje jako nebezpečnou. Podobně třeba v telefonu na Whatsappu vidím jen upozornění "Zřejmě máte nové zprávy", ale k obsahu zpráv se mobil nedostane. Další podobná situace je ve aplikaci ZTE Link pro správu modemu..zde je integrovaný SpeedTest pro měření rychlosti a ten mi taky hlásí, že nemá připojení k serverům... Takže to vypadá, že a) jsou blokovány některé porty vnějším firewallem Vodafonu - jestli něco takového vůbec existuje 🙂 (vnitřní firewall GigaCube jsem kontroloval (ten má filtrování portů vypnuté a vlastně je v továrním nastavení je vypnutý skoro celý) b) a nebo problém s NAT u překladu adres (je tu typ 3), takže to by smysl dávalo, ale jen odhaduju 🙂 V každém případě už jen proto, že sem za modem dával celou cenu předem, tak reálně zvažuju, že ho vrátím, protože je mi úplně k ničemu. Počkám si ale na nějakou odpověď z Podpory od Vodafonu. A nebo jestli máte nějaké nové informace, co s tím, tak budu moc rád. Díky, JK Upraveno včera v 06:11 uživatelem jk7777777 Citovat Bez kabelu Naplno 5G Red Basic+ - Vodafone Gigacube Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.