Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdar,

dynDNS na VF Station s wifi6. Vybraný poskytovatel afraid.org. Konfigurace je správně, DynDNS Status říká Active a ve chvíli zmáčknutí Apply se skutečně provede aktualizace záznamu na straně afraid.org.

Když pak ipku v záznamech na afraid.org změním třeba pomocí mobilního internetu a hodinu počkám, pořád tam visí ipka mého telefonu.

Otázkou je, v jakých intervalech a jestli vůbec modem aktualizace provádí. Případně jestli to udělá jen v případě, kdy se mu změní veřejná IP (ale to dost pochybuju).

Protože jestli se ani za hodinu neprovede aktualizace v záznamech na afraid.org, je tahle funkce na modemu úplně k ničemu.
 

Jen tak mimo, kdyby místo předdefinovaných asi deseti poskytovatelů dynDNS (vetšina placená) byla na modemu možnost úplně primitivního cronu, byť i třeba jen dvou, tří úloh, výrobce by si ušetřil práci a přínos uživateli by byl větší.

 

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha 11
Odesláno

Taky by mě zajímalo jak to funguje. V mém případě se ale pokouším nastavit DynDNS na afraid.org a když kliknu apply, tak se dole napíše DynDNS Status    Domain Error.

Co s tím?

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno
  • Autor

Bylo by fain, kdyby se k tomu vyjádřil někdo, kdo s tím má co "dočinění". Nevím sice jak to tu přímo funguje, ale tak jsem na fóru s logem vodafonu, nebo ne?

 

Jinak řešení je víc, pokud nevím zda se na nastavení v modemu dá spolehnout, mám za routerem neustále do sítě připojený starší telefon a na něm macrodroid, který co pár minut posílá http požadavek na afraid.org s žádostí o aktualizaci IP. A zároveň se hlásí na mém webu podobným způsobem, abych věděl, že je telefon online a macro stále běží. Nešikovné, ale aspoň vím, že to funguje.

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha 11
Odesláno

Je to sice stránka Vodafone, ale je to fórum pro kohokoliv, ve Vodafone není nikdo, kdo by měl v pracovní náplni sem chodit a odpovídat na technické dotazy. Občas sem zavítá někdo z týmu, který se stará o komunikaci na sociálních sítích Vodafone. Jestli chcete, aby se tím někdo ve Vodafone zabýval, pak https://tam.je/forum 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče

@ReffJak psal Marek, v tomto případě by bylo asi vhodnější, kdybyste nám dotaz napsal přímo přes https://tam.je/forum, předáme ho technickým týmům s informacemi o vašem zařízení a službě.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community