Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím nevíte proč nejde aktivovat eSim neustále hlásí Váš požadavek nelze vyřídit..

Nemáte někdo podobnou zkušenost či radu kde by mohl být problém?

Dík.pavel

  • -
  • -
  • -
  • TP-Link Archer VR2100
  • Březno
  • Slamb změnil název na Aktivace eSIM
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @aureas, ploišně žádné takové potíže neevidujeme. Rádi to prověříme, jan tu možnost nemám odsdud, z Techfora. Zavolejte nám prosím na 800 77 00 77 nebo nám napište přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to 🙂

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community