Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Byl mi preveden internet od Vodafone. Nicmene jsem nestihla nastavit heslo ani stahnout dokumenty pro vyuctovani. Nyni se nemohu dostat do Muj Vodafone. K dispozici mam pouze cislo zakaznickeho uctu a admin heslo, ale skrze to se nemohu prihlasit. Na zakaznickou podporu se neda dovolat, protoze neznam cislo platce. Co mam delat, abych se mohla prihlasit do Muj Vodafone?

  • Start
  • -
  • -
  • -
  • Prague
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62761-novy-zakaznik-neznam-cislo-platce/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@KlaraPěkné ráno, do Můj Vodafone se přihlásíte svým číslem služby. Konkrétně pevný internet začíná na číslici 8 nebo 9 a zmiňujeme ho také v některých informačních SMS zprávách po převodu služeb na vaše jméno. Případně vám pomohou operátoři na lince 800 77 77 77, 800 77 77 31, anebo osobně kolegové v některé z našich prodejen.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62761-novy-zakaznik-neznam-cislo-platce/#findComment-471833
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...