Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

@Ivo MašekPěkné dopoledne, pošlete nám prosím screen této chybové hlášky přes https://tam.je/forum, ať to můžeme nechat prověřit.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

Veronika - Vodafone

 

úplně stejný problém taky nefunguje .Přehled funguje ,ale když dáte služby tak stejný obrázek .Nepíše to žádnou chybu jenom se ukáže tohle.

Snímek obrazovky 2024-07-03 112323.png

Upraveno uživatelem Pavel m
  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Veronika - Vodafone: Na odkaz jsem poslal problém + screen. Navíc jsem zjistil, že k tomu, co nefunguje (co jsem popsal), ještě nefunguje okdaz. Čerpání

 

 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
  • Centrum péče

@Pavel mPěkné odpoledne, pošlete nám prosím screen také přes https://tam.je/forum, ať tyto situace můžeme nechat prověřit.

Dobře, díky za zprávu 🙂 

před 3 minutami, Pavel m napsal:

Tak mě to začalo fungovat jak má.Asi VF něco dělá.Uz to píše, připravujeme dvojfázové ověření.

 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

U mě stále nic. Nefunkční. Nic se neděje. PROČ ??!!

 

Upraveno uživatelem Ivo Mašek
  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Já tyhle výpadky různých služeb většinou řeším tak, že prostě počkám dva nebo tři dny a ono se to vyřeší samo, v 90% případů to funguje a není potřeba nikam psát ani volat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Kautskym: Promaž paměť  prohlížeče, který používáš (Edge, Firefox, . . . ). To mě poradili z centra péče Vodafone. Pomohlo to. Pak se ti tam objeví další jiná tabulka, která ti řekne, že se připravuje dvoufázové ověřování.  Já už desítky let na čištění PC používám německý program Wise Disk Cleaner.

Tomus: V tomhle případě bys čekal do nekonečna. Oni o tom problému (mám podezření na bug z jejich strany) vůbec neví a mají za to, že to všem funguje. Nehledě na to, že já jsem zvyklý z práce, že porucha se musí odstranit hned, co nejdříve. Kdyby firma stála 2 - 3 dny . . . neumím si představit, jak bysme dopadli. No, hodně špatně. 

 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...