Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

mě se teda vše zobrazuje v pořádku jak na PC tak v aplikaci

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Veronika - Vodafone

 

úplně stejný problém taky nefunguje .Přehled funguje ,ale když dáte služby tak stejný obrázek .Nepíše to žádnou chybu jenom se ukáže tohle.

Snímek obrazovky 2024-07-03 112323.png

Upraveno uživatelem Pavel m

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Veronika - Vodafone: Na odkaz jsem poslal problém + screen. Navíc jsem zjistil, že k tomu, co nefunguje (co jsem popsal), ještě nefunguje okdaz. Čerpání

 

 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
  • Autor

Tak mě to začalo fungovat jak má.Asi VF něco dělá.Uz to píše, připravujeme dvojfázové ověření.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
  • Centrum péče

@Pavel mPěkné odpoledne, pošlete nám prosím screen také přes https://tam.je/forum, ať tyto situace můžeme nechat prověřit.

Dobře, díky za zprávu 🙂 

před 3 minutami, Pavel m napsal:

Tak mě to začalo fungovat jak má.Asi VF něco dělá.Uz to píše, připravujeme dvojfázové ověření.

 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

U mě stále nic. Nefunkční. Nic se neděje. PROČ ??!!

 

Upraveno uživatelem Ivo Mašek

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

u mě taky již nefunkční webová samošká mobilní je ok

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Já tyhle výpadky různých služeb většinou řeším tak, že prostě počkám dva nebo tři dny a ono se to vyřeší samo, v 90% případů to funguje a není potřeba nikam psát ani volat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Kautskym: Promaž paměť  prohlížeče, který používáš (Edge, Firefox, . . . ). To mě poradili z centra péče Vodafone. Pomohlo to. Pak se ti tam objeví další jiná tabulka, která ti řekne, že se připravuje dvoufázové ověřování.  Já už desítky let na čištění PC používám německý program Wise Disk Cleaner.

Tomus: V tomhle případě bys čekal do nekonečna. Oni o tom problému (mám podezření na bug z jejich strany) vůbec neví a mají za to, že to všem funguje. Nehledě na to, že já jsem zvyklý z práce, že porucha se musí odstranit hned, co nejdříve. Kdyby firma stála 2 - 3 dny . . . neumím si představit, jak bysme dopadli. No, hodně špatně. 

 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community