kautskym Odesláno 3. července Sdílet Odesláno 3. července mě se teda vše zobrazuje v pořádku jak na PC tak v aplikaci 2 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473184 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 3. července Centrum péče Sdílet Odesláno 3. července @Ivo MašekPěkné dopoledne, pošlete nám prosím screen této chybové hlášky přes https://tam.je/forum, ať to můžeme nechat prověřit. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473192 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 3. července Autor Sdílet Odesláno 3. července (upraveno) Veronika - Vodafone úplně stejný problém taky nefunguje .Přehled funguje ,ale když dáte služby tak stejný obrázek .Nepíše to žádnou chybu jenom se ukáže tohle. Upraveno 3. července uživatelem Pavel m Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473193 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 3. července Sdílet Odesláno 3. července Veronika - Vodafone: Na odkaz jsem poslal problém + screen. Navíc jsem zjistil, že k tomu, co nefunguje (co jsem popsal), ještě nefunguje okdaz. Čerpání Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473194 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 3. července Autor Sdílet Odesláno 3. července Tak mě to začalo fungovat jak má.Asi VF něco dělá.Uz to píše, připravujeme dvojfázové ověření. Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473197 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 3. července Centrum péče Sdílet Odesláno 3. července @Pavel mPěkné odpoledne, pošlete nám prosím screen také přes https://tam.je/forum, ať tyto situace můžeme nechat prověřit. Dobře, díky za zprávu 🙂 před 3 minutami, Pavel m napsal: Tak mě to začalo fungovat jak má.Asi VF něco dělá.Uz to píše, připravujeme dvojfázové ověření. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473198 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 3. července Sdílet Odesláno 3. července (upraveno) U mě stále nic. Nefunkční. Nic se neděje. PROČ ??!! Upraveno 3. července uživatelem Ivo Mašek Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473200 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 3. července Sdílet Odesláno 3. července u mě taky již nefunkční webová samošká mobilní je ok Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473207 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 3. července Sdílet Odesláno 3. července Já tyhle výpadky různých služeb většinou řeším tak, že prostě počkám dva nebo tři dny a ono se to vyřeší samo, v 90% případů to funguje a není potřeba nikam psát ani volat. 2 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473208 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 3. července Sdílet Odesláno 3. července Kautskym: Promaž paměť prohlížeče, který používáš (Edge, Firefox, . . . ). To mě poradili z centra péče Vodafone. Pomohlo to. Pak se ti tam objeví další jiná tabulka, která ti řekne, že se připravuje dvoufázové ověřování. Já už desítky let na čištění PC používám německý program Wise Disk Cleaner. Tomus: V tomhle případě bys čekal do nekonečna. Oni o tom problému (mám podezření na bug z jejich strany) vůbec neví a mají za to, že to všem funguje. Nehledě na to, že já jsem zvyklý z práce, že porucha se musí odstranit hned, co nejdříve. Kdyby firma stála 2 - 3 dny . . . neumím si představit, jak bysme dopadli. No, hodně špatně. 1 Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62768-p%C5%99ehled-p%C5%99ipojen%C3%BDch-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-na-webu-m%C5%AFj-vodafone/page/6/#findComment-473209 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.