Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ono to už po několika letech začalo fungovat?

Téda, výborná práce Vodafone...🙄

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Liberec
Odesláno

Tak to bylo jasný že to opraví samoobsluhu proč by dělali odstávka systému...  Chci se zeptat ukazuje vám teď rozšířenější balíčky? U Vodafone TV v samoobsluze? 

  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
Odesláno

Odstávky systému dělají (a už dlouhodobě) proto, aby to nefungovalo. Protože já mám modem Compal a před víkendovou odstávkou  a údajném pro mě vylepšení ( !!! ) jsem ho v "Můj Vodafone" měl a teď tam mám . . . . obrázek napoví.

Ovšem zase nutno podotknout, že před odstávkou jsem tam měl ohledně TV jenom STB Vodafone, ale už ne Kaon., teď tam mám oba dva. Nevím, jestli se mám smát, ale i tenhle "humor" začíná lízt na nervy. 

 

2024-06-16_142704.png

Upraveno uživatelem Ivo Mašek

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Mám to samé

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Tak teď už se ani nedostanu do "Můj Vodafone". Ani se netočí "kolečko", vůbec se to nenačítá. Což zhruba před hodinou ještě šlo (to info o problémech ohledně toho opravování tam už nebylo). Ještě jsem jim přes portál stačil napsat, co mě po jejich opravě nejde. Skvěle opravený. Super. To je tak, když se opravují věci, které fungují (asi aby někdo dokázal, jak je ve firmě důležitý, potřebný a nefláká se a tudíž nepropustitelný)

Za časů Karnevalu a  UPC tohle opravdu nepamatuji. Když bych měl namalovat graf, tak čára jde šupem dolů.

Vážně uvažuji, že se přepnu na GRAPE SC. Je to IPTV, inetový kabely mám natažené ve všech místnostech, inet od nich také mám. Hodinová záležitost. Protože tady, jak to poslední dobu pozoruji, to jde pomalu ale jistě k ledu. 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
před 8 hodinami, Ivo Mašek napsal:

Odstávky systému dělají (a už dlouhodobě) proto, aby to nefungovalo. Protože já mám modem Compal a před víkendovou odstávkou  a údajném pro mě vylepšení ( !!! ) jsem ho v "Můj Vodafone" měl a teď tam mám . . . . obrázek napoví.

Ovšem zase nutno podotknout, že před odstávkou jsem tam měl ohledně TV jenom STB Vodafone, ale už ne Kaon., teď tam mám oba dva. Nevím, jestli se mám smát, ale i tenhle "humor" začíná lízt na nervy. 

 

2024-06-16_142704.png

také mám to samé

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Odstávka se zřejmě (ne-)povedla a tak snad to narovnají:

 

web Můj Vodafone

- propojená zařízení pod TV nevidím. 0/10 (včera bylo vidět) 

- nevidím modem k internetu 

 

Mobilní aplikace Můj Vodafone 

- vidím správný počet mobilních zařízení pod TV

-nevidím modem k internetu 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Dle webu upgrade systémů ještě není hotov. 

image.png

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

A co má "Můj Vodafone" a chyby v něm (které jsou defacto trvalé) společného se skladovým systémem prodejen ? 

Přes víkend po přihlášení do "Můj Vodafone" se tam objevila hláška o opravě, což jsem chápal. Ta včera večer zmizela a "Můj Vodafone" chvíli fungoval v plném rozsahu. Ovšem s chybami, které popisuji výše.

Upraveno uživatelem Ivo Mašek

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

To není jen o prodejnách. Skladový systém je databáze všech zařízení. Tady bych to tipoval, že se rozbilo nějaké propojení nebo se ještě někam nenalily informace z jedné databáze do druhé, protože STB v Můj Vodafone vidím. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community