Marek-26 Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září Může toho být x. Od spadlého jističe, přes aktivně napájený HW, který umře až po požár. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září @tomusmáme to stejně. Napřed psali zprovoznění dnes v 15, teď už 22:30. Vypadne proud na minutu a Vodafon nefunguje celý den. Nechápu! Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září Jo mám to taky tak, prý je to z důvodu výpadku proudu od E.GD, takže počítám že to pojede až zítra. 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září Ale to mají pořád výpadky a nic s tím nedělají. Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září před 37 minutami, tramin napsal: @tomusmáme to stejně. Napřed psali zprovoznění dnes v 15, teď už 22:30. Vypadne proud na minutu a Vodafon nefunguje celý den. Nechápu! No, že u tebe doma vypadne proud na chvíli a teď už jede neznamená, že jede i jinde, kde ta síť potřebuje napájení ta síť jde. A dělají, bylo vypadlá celá oblast na celkem 13 optických NODů, přes 1000 zákazníků. Aktuálně nejede pár desítek modemů na jednom optickém NODu. Patrně to odpálilo nějaké zesilovače nebo je tam část technologie pod vodou (často je ve sklepích) či se k technologii nedostanou a není kdo by je tam pustil (vyrazit dveře nemohou). Takže není to o to, že s tím nic nedělají, ale kolikrát spíše více v aktuální chvíli nenadělají. 1 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tramin Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září Což mě ale jako platícího zákazníka nemusí zajímat, že. V současné době už nějakých 44 hodin ve 3 dnech bez jediné funkční služby. Co s tím? Samozřejmě ale chápu závažnost současné situace. Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září Většina ISP pro domácí klienty má úroveň SLA: "započetí prací na odstranění poruchy do 2 pracovních dní". 1 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 15. září Sdílet Odesláno 15. září @traminZa normální situace ne. Vlastně ani teď, ale trochu bych doufal v nějakou míru pochopení. Ale jak píše @Ivo2003smluvní SLA a to, co nařizuje zákon to zatím zřejmě splňuje. Je to na *generický vulgární výraz*, ale je to bohužel tvrdá realita. Navíc je třeba brát v tuto chvíli v potaz to, co nařizuje zákon, který ukládá nějaké priority, ze kterých vychází i priority samotného Vodafone. Tedy je třeba zajistit dostupnost pro co nejvíce zákazníků, většinou větší bere. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.