Marketa Odesláno 16. června Sdílet Odesláno 16. června Měl jsem Samsung S22 a vypadával mi signál - z plného signálu najednou jedna čárka a Edge, což znamená, že se mi hovor ukončí a/nebo přestane přehrávat video/hudba z telefonu. Samsung mi záruku neuznal, Vodafone mi vyměnili simku a problém trval nadále. Tak jsem koupil iPhone 15 a pokračuje úplně stejný problém. Odpojení od mobilní sítě (tzn. nejdou data ani hlas). Opět jsem vyměnil SIMku (nový plastik) a děje se to znovu. Děje se to i když nejsem k žádné wifi síti ani nějakému bluetooth zařízení (auto, sluchátka). Prostě jedna čárka, Edge a konec. Už nevím co mám dělat - jediné, co mě napadá je přejít k jinému operátorovi. Prosím poraďte. Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marketa Odesláno 17. června Autor Sdílet Odesláno 17. června Měl jsem Samsung S22 a vypadával mi signál. Prostě z plného signálu najednou jedna čárka a Edge, což znamená rozpojení volání a/nebo ukončení přehrávání online audia/videa. Samsung řekl, že závada se mu neprojevila, Vodafone mi vyměnil SIMku za jinou (jiný plastik). Bohužel problém pokračoval. Tak jsem telefon prodal a koupil iPhone 15, jenže problém pokračuje úplně ve stejné podobě. Opět jsem vyměnil SIMku, ale stále stejný problém. Už nevím, co mám dělat, přemýšlím o změně operátora, protože nic jiného už mě nenapadá. Poradíte? Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/#findComment-472678 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 17. června Sdílet Odesláno 17. června (upraveno) Jsou to stále stejná místa, odkud se telefonuje, nebo napříč republikou, kdekoliv? To Edge se mi tam úplně nelíbí. Jsou někdy spolu na stejném místě přítomni lidi s dalšími telefony, stejným či jiným operátorem? Co mají oni - signál a datové pokrytí? Upraveno 17. června uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/#findComment-472679 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marketa Odesláno 17. června Autor Sdílet Odesláno 17. června Jsou to různá místa. Včera cesta z Polska do ČR, tzn. jistě to bylo i více různých BTS a stále se to děje. Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/#findComment-472680 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 17. června Sdílet Odesláno 17. června (upraveno) V telefonech je režim sítě něco jako: 5G/LTE/3G/2G (automaticky připojit) ? Upraveno 17. června uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/#findComment-472681 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marketa Odesláno 17. června Autor Sdílet Odesláno 17. června Ano je, to už mi radili na prodejně. I když napevno nastavím např. LTE, tak se problém děje znovu. Doplním, že primárně je problém na místech, kde dochází k předání na BTSkách. Tzn. na vybraných okrajových lokalitách, kde se signál více překrývá a nebo samozřejmě za jízdy autem, kde každých pár minut (každých pár kilometrů) jsem na jiném vysílači. Přitom s sebou vozím ještě další telefon s předplacenou Vodafone SIMkou a tam se tento problém neděje... Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/#findComment-472682 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanes03 Odesláno 17. června Sdílet Odesláno 17. června Viděl bych to na problém se SIM. Měl jsem podobný problém u T-Mobile a výměna SIM pomohla. 1 Citovat Super Start Základní Vodafone Station WiFi 5 Šumperk Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/#findComment-472684 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marketa Odesláno 17. června Autor Sdílet Odesláno 17. června Díky za radu, ale SIMka byla měněna už 2x a nepomohlo to 😞 Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/#findComment-472688 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 17. června Sdílet Odesláno 17. června A dělá to doma, i v autě i venku mimo auto ? Zkusil bych tam dát na zkoušku SIM kartu od nějakého jiného operátora Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/#findComment-472692 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marketa Odesláno 17. června Autor Sdílet Odesláno 17. června Dělá to primárně v autě. Pokud jsem na jednom místě, tak to nedělá. Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62810-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-sign%C3%A1l-u-samsung-s22-a-iphone-15/#findComment-472693 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.