Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Měl jsem Samsung S22 a vypadával mi signál - z plného signálu najednou jedna čárka a Edge, což znamená, že se mi hovor ukončí a/nebo přestane přehrávat video/hudba z telefonu. Samsung mi záruku neuznal, Vodafone mi vyměnili simku a problém trval nadále. Tak jsem koupil iPhone 15 a pokračuje úplně stejný problém. Odpojení od mobilní sítě (tzn. nejdou data ani hlas). Opět jsem vyměnil SIMku (nový plastik) a děje se to znovu. Děje se to i když nejsem k žádné wifi síti ani nějakému bluetooth zařízení (auto, sluchátka). Prostě jedna čárka, Edge a konec. Už nevím co mám dělat - jediné, co mě napadá je přejít k jinému operátorovi. Prosím poraďte.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Měl jsem Samsung S22 a vypadával mi signál. Prostě z plného signálu najednou jedna čárka a Edge, což znamená rozpojení volání a/nebo ukončení přehrávání online audia/videa. Samsung řekl, že závada se mu neprojevila, Vodafone mi vyměnil SIMku za jinou (jiný plastik). Bohužel problém pokračoval. Tak jsem telefon prodal a koupil iPhone 15, jenže problém pokračuje úplně ve stejné podobě. Opět jsem vyměnil SIMku, ale stále stejný problém. Už nevím, co mám dělat, přemýšlím o změně operátora, protože nic jiného už mě nenapadá. Poradíte?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Jsou to stále stejná místa, odkud se telefonuje, nebo napříč republikou, kdekoliv? 

To Edge se mi tam úplně nelíbí. 

Jsou někdy spolu na stejném místě přítomni lidi s dalšími telefony, stejným či jiným operátorem? Co mají oni - signál a datové pokrytí? 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Jsou to různá místa. Včera cesta z Polska do ČR, tzn. jistě to bylo i více různých BTS a stále se to děje. 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

V telefonech je režim sítě něco jako: 

5G/LTE/3G/2G (automaticky připojit) ? 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Ano je, to už mi radili na prodejně. I když napevno nastavím např. LTE, tak se problém děje znovu. 

 

Doplním, že primárně je problém na místech, kde dochází k předání na BTSkách. Tzn. na vybraných okrajových lokalitách, kde se signál více překrývá a nebo samozřejmě za jízdy autem, kde každých pár minut (každých pár kilometrů) jsem na jiném vysílači.

Přitom s sebou vozím ještě další telefon s předplacenou Vodafone SIMkou a tam se tento problém neděje...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Viděl bych to na problém se SIM. Měl jsem podobný problém u T-Mobile a výměna SIM pomohla.

  • Super
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
Odesláno
  • Autor

Díky za radu, ale SIMka byla měněna už 2x a nepomohlo to 😞

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

A dělá to doma, i v autě i venku mimo auto ?

Zkusil bych tam dát na zkoušku SIM kartu od nějakého jiného operátora

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Dělá to primárně v autě. Pokud jsem na jednom místě, tak to nedělá. 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community