CableG Odesláno 21. června Sdílet Odesláno 21. června Hele, k čemu je vlastně stránka Výpadky (https://www.vodafone.cz/vypadky/), když výpadek začne 8:38, zákazník zavolá na podporu v 9:45 a na stránce se výpadek objeví až v 9:48? Jestli tohle je monitorovaná síť, tak já nevím teda... Jako jo, garážovky s internetem mají monitoring postavený na volání od zákazníků, ale od Vodafonu jsem čekal něco málo víc. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 21. června Centrum péče Sdílet Odesláno 21. června Pěkný den, většina výpadků je na této stránce brzy dohledatelná - právě k tomu účelu ji také máme a šetří tak čas nám i našim zákazníkům. Nevím, o jaký šlo výpadek u vás, k tomu se tedy nedovedu vyjádřit. Někdy tam ale může být krátká prodleva v propsání informace, než kolegové ověří reálné dopady na funkčnost služeb apod. Ještě bych rád doplnil, že je rozdíl mezi interními monitorovacími systémy a tím, zda je možné výpadek dohledat na této stránce. To jsou přece jen trochu rozdílné věci. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/#findComment-472823 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 21. června Autor Sdílet Odesláno 21. června Ano, jsou to rozdílné věci. Ale pokud výstup z interního monitorovacího systému není vstupem na stránku zveřejňující výpadky, tak kýžený efekt úspory času nenastane. V tomhle konkrétním případě (dnes, Praha, okolí Flóry) se ani hodinu po výpadku (který se netýkal jednoho zákazníka) objevil na stránce s výpadky déle jak za hodinu od začátku výpadku (resp. několik minut potom, co zákazník zavolal a výpadek oznámil). Osobně mám s tou stránkou podobné zkušenosti - výpadek se tam zpravidla objeví až když ho nahlásím. 2 Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/#findComment-472825 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 21. června Sdílet Odesláno 21. června Imho krátké výpadky se tam neuvádí. Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/#findComment-472833 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 21. června Autor Sdílet Odesláno 21. června Tak 3 hodiny asi každej vnímá jinak 🙂 Ale to není podstatný - jestli existuje nějaký jiný monitoring sítě, než informace on volajících, tak přece není důvod aby tahle stránka neviděla do jeho dat a pokud na adrese, kterou tam člověk zadá, nejde internet, tak by to tam snad za hodinu od začátku výpadku mohlo protéct (pokud tedy má co téct a má to i kudy téct). Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/#findComment-472837 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 21. června Sdílet Odesláno 21. června @CableGPrvní věcí, co tomu brání jsou vypínači modemů 🙂 A ne na vše se dá nastavit nějaký filtr/notifikace, je to o "ruční" práci a i když je periodicky projížděna síť, tak se to často nepotká. Pamatuji si, jak mi tým na monitoringu UPC před 15 lety ukazoval, jak se hlídají DVB-C kanály. Prostě se posadil člověk před TV a přepínal 😄 a takhle to musel celé projet několikrát, protože měli více zdrojů z různých hlavních stanic. Přepnout na kanál, chvíli ho nechat běžet, zda se neseká či nekostičkuje, zda jede zvuk atd. V roce 2017 dle fotek na Lupě už měli nějakou mozaiku s nějakými ukazateli. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/#findComment-472841 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 21. června Autor Sdílet Odesláno 21. června @Marek-26 A jo, vidíš, vyplej modem... Zvrhlost 🙂 No ale i tak, když mi zmizí všechny, tak to asi něco znamená 🙂 Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/#findComment-472842 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 21. června Sdílet Odesláno 21. června Ony nemusí zmizet, budou klidně online 😉 a další zvrhlost je, když se někdo přestěhuje, píchne do zásuvky modem a on funguje, tak se neobtěžuje nahlásit změnu adresy 😄 pak celý barák nejede a jeden modem tam krásně svítí 😁 1 2 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/#findComment-472860 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 21. června Sdílet Odesláno 21. června před 1 hodinou, Marek-26 napsal: @CableGPrvní věcí, co tomu brání jsou vypínači modemů 🙂 A ne na vše se dá nastavit nějaký filtr/notifikace, je to o "ruční" práci a i když je periodicky projížděna síť, tak se to často nepotká. Pamatuji si, jak mi tým na monitoringu UPC před 15 lety ukazoval, jak se hlídají DVB-C kanály. Prostě se posadil člověk před TV a přepínal 😄 a takhle to musel celé projet několikrát, protože měli více zdrojů z různých hlavních stanic. Přepnout na kanál, chvíli ho nechat běžet, zda se neseká či nekostičkuje, zda jede zvuk atd. V roce 2017 dle fotek na Lupě už měli nějakou mozaiku s nějakými ukazateli. Já měl info, že ty mozaiky zaváděli už před rokem 2014 Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/#findComment-472864 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r2d2 Odesláno 21. června Sdílet Odesláno 21. června 36 minutes ago, Marek-26 said: Ony nemusí zmizet, budou klidně online 😉 a další zvrhlost je, když se někdo přestěhuje, píchne do zásuvky modem a on funguje, tak se neobtěžuje nahlásit změnu adresy 😄 pak celý barák nejede a jeden modem tam krásně svítí 😁 To bych možná neříkal nahlas tohle 😂 Ale vypínat modem - chápu to, když třeba někdo odjíždí na delší dobu pryč, ale to pořád někdo dělá např. na noc? Já si pamatuji ještě na starém UPC fóru, že se tohle řešilo hodně (bylo snad i v podmínkách, že to člověk nesmí dělat, ale stejně se to dělo a ještě se tam lidi tím chlubili), ale nemyslel jsem si, že praktika přežila. 1 Citovat Premium - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62820-str%C3%A1nka-v%C3%BDpadky/#findComment-472870 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.