Martin Kozmer Odesláno 22. června Sdílet Odesláno 22. června Od včerejška nemohu využívat své služby. Vodafone mi prostě zrušil číslo a já se teď mohu vdovolat jen na tísňové linky. Nemohu se dovolat ani na zákaznickou linku a nepojedu 30 km na nejbližší zíkaznické centrum. Na webu Vodafonu, nemohu do reklamační sekce, nedaří se mi najít, žádný mail, na který bych mohl napsat a ten chatBot si ze mě dělá srandu. Proč? Mám za květen naůčtované služby, které jsem si neobjednal, kvůli svévůli Vodafonu jsem minulý měsíc po patnácti letech zrušil paušál a přešel na předplacené služby a dobil. si kredit, který teď nemůžu využít. Je to snad pomsta, za to, že jsem nepřistoupil na nový tarif Red"ight, který mi Vodafone bezdůvodně a bez mého souhlasu aktivovat? Nechápu, nerozumím. Dokáže mi někdo poradit, co teď? Koho kontaktovat? Jak zase aktivovat, služby, které mám zaplacené? Citovat Start Basic Základní Compal CH7465 Břeclav Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62826-samovoln%C3%A9-zru%C5%A1en%C3%AD-u%C5%BEivatele/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 22. června Sdílet Odesláno 22. června *77 nebo 800 77 00 77 nejde? Jinak odstranil jsem vám fotografií u profilu, nevím, co jste s ní čekal kromě smazání účtu... Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62826-samovoln%C3%A9-zru%C5%A1en%C3%AD-u%C5%BEivatele/#findComment-472882 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 22. června Sdílet Odesláno 22. června @Martin Kozmerzáleží zda jste opravdu domluvili na přechodu na dobíjecí kartu či zrušení. Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62826-samovoln%C3%A9-zru%C5%A1en%C3%AD-u%C5%BEivatele/#findComment-472883 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 24. června Centrum péče Sdílet Odesláno 24. června @Martin KozmerDobrý den, Martine, nevím, co se u vašeho čísla stalo, pokud byste se však domlouval na přechod na předplacenou kartu, určitě byste se dovolal minimálně na tísňové linky a měl signál pro příchozí služby (než si dobijete kredit). Zkuste ze všeho nejdřív restartovat mobil. Pokud to nepomůže, tak pro nejrychlejší řešení zavolejte na 800770077 z jakéhokoliv českého telefonu, při volání z Česka je volání zdarma. Další možností je, že nám pošlete e-mail na pece@vodafone.cz, do textu uveďte co nejvíc podrobností a nezapomeňte na telefonní číslo a případně na jiné kontaktní číslo, pokud takové je. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62826-samovoln%C3%A9-zru%C5%A1en%C3%AD-u%C5%BEivatele/#findComment-472929 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 24. června Sdílet Odesláno 24. června Jestlipak jen se nekdo nevlamal panu Martinovi do Muj Vodafone a nepohral si s jeho daty a sluzbami?? (viz jine vlakno o dvoufaktorovem prihlasovani) Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62826-samovoln%C3%A9-zru%C5%A1en%C3%AD-u%C5%BEivatele/#findComment-472937 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.