Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Od včerejška nemohu využívat své služby. Vodafone mi prostě zrušil číslo a já se teď mohu vdovolat jen na tísňové linky. Nemohu se dovolat ani na zákaznickou linku a nepojedu 30 km na nejbližší zíkaznické centrum. Na webu Vodafonu, nemohu do reklamační sekce, nedaří se mi najít, žádný mail, na který bych mohl napsat a ten chatBot si ze mě dělá srandu. Proč? Mám za květen naůčtované služby, které jsem si neobjednal, kvůli svévůli Vodafonu jsem minulý měsíc po patnácti letech zrušil paušál a přešel na předplacené služby a dobil. si kredit, který teď nemůžu využít. Je to snad pomsta, za to, že jsem nepřistoupil na nový tarif Red"ight, který mi Vodafone bezdůvodně a bez mého souhlasu aktivovat? Nechápu, nerozumím. Dokáže mi někdo poradit, co teď? Koho kontaktovat? Jak zase aktivovat, služby, které mám zaplacené?

 

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Břeclav
Odesláno

*77 nebo 800 77 00 77 nejde?

 

Jinak odstranil jsem vám fotografií u profilu, nevím, co jste s ní čekal kromě smazání účtu...

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Martin Kozmerzáleží zda jste opravdu domluvili na přechodu na dobíjecí kartu či zrušení. 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@Martin KozmerDobrý den, Martine,

nevím, co se u vašeho čísla stalo, pokud byste se však domlouval na přechod na předplacenou kartu, určitě byste se dovolal minimálně na tísňové linky a měl signál pro příchozí služby (než si dobijete kredit). Zkuste ze všeho nejdřív restartovat mobil. Pokud to nepomůže, tak pro nejrychlejší řešení zavolejte na 800770077 z jakéhokoliv českého telefonu, při volání z Česka je volání zdarma. Další možností je, že nám pošlete e-mail na pece@vodafone.cz, do textu uveďte co nejvíc podrobností a nezapomeňte na telefonní číslo a případně na jiné kontaktní číslo, pokud takové je. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Jestlipak jen se nekdo nevlamal panu Martinovi do Muj Vodafone a nepohral si s jeho daty a sluzbami??  (viz jine vlakno o dvoufaktorovem prihlasovani)

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community