Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Pokud je jeden účet vázaný na jedno telefonní číslo, tak je to naprostá pitomost. A v případě firemních účtů navíc ani nemusí mít firma mobilní číslo, ale může mít jenom pevné. Tam jdou sice SMS také posílat, ale ne vždy dorazí.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Ondrej1Já nevím 🙂 tohle nemá nic společného s fórem 😉 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Ondrej1Zřejmě bude nutné si pro každé přihlášení nastavit ono telefonní číslo - pro soukromé služby soukromé tel. číslo a pro firemní služby firemní tel. číslo.

Nebo pak vznést dotaz na Vodafone, kdo spravuje víc účtů, zda lze na více účtů nastavit jedno totéž tel. číslo pro ověření. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

já mám problém s tím, že se mi po přihlášení hned objevil můj profil. jelikož obsluhuji účty i rodině tak mi to skáče samo po přihlášení na účet, který jsem tam neměl nastaven jako výchozí

většinou na vodafone nenadávám, ale tohle co udělali je hrůza

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@Ondrej1Nemusíte si vytvářet dva přihlašovací účty (dva e-maily). Jednoduše si k už vytvořenému přihlašování (e-mailu) přidejte přístup i pro firemní účet. A po přihlášení do samoobsluhy si pak můžete provést přepnutí na druhý zákaznický účet. Návod najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

@Ondra - Vodafonejá tomu rozumím, a vím, dlouho to již využívám, ale zmizela možnost nastavení výchozího účtu po přihlášení

do teď jsem měl výchozí svůj účet a od dnes ne a změnit to nejde posláno Vodafone na prověřěení pod č. 1998484

@Ivo2003máš stejný problém? 😮

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Jdite už fakt dozadele.Už xx minut kolem dokola a ne a ne mně to pustit.

IMG_8199.png

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
Odesláno

@PaegasRobin777 S čím máš konkrétně problém? 

Dneska jsem to zkoušel v prohlížeči na mobilu a fungovalo to.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ja jsem si musel projit koleckem na "zapomenut heslo" a navic jsem si musel nastavit nove/jine, to puvodni totiz nemelo specialni znak, coz je nyni povinne.

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Já se zmiňují o appce.IMG_8203.thumb.png.ab5b73a38b0111aad6799aafa7641f20.png

IMG_8204.png

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community