kautskym Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna já si myslím, že tam těch chybiček je více když si nemůžu určit výchozí účet jak to bylo do včera Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473962 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna před 5 hodinami, kautskym napsal: @Ivo2003máš stejný problém? 😮 Já tam ještě nebyl, já se tam zatím nedostanu, protože nemám u sebe autorizační telefon. Když si stáhnu aplikaci a tam se jednou přes SMS přihlásím, jde tam nastavit trvalé přihlášení a nebo ověření biometrikou, abych se vyhnul při dalším spuštění SMS? 1 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473963 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna v aplikaci, to zatím SMS ověření nechce aspoň teda u mě 2 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473964 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna Zrovna teď, v době kdy se mění tarify Vodafone TV - info je ve výučtování, takže se dá očekávat že hodně lidí bude do samoobsluhy chodit, není moc ideální doba na zavádění takových změn. 2 1 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473965 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lony Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna S Vodafonem končím... opět další služba zákazníkovi, která vše akorát komplikuje (že by byl zájem o získání emailové databáze?) a hlavně v den spuštění nefunguje. Potřebuji si urgentně nastavit roaming a přesměrování odjíždím do zahraničí a po zadání čísla a hesla mě to vezme na stranku kde mám zadat email a heslo... až sem dobré.... ale dál světe div se hláška: (zadan email o cca 33 znaku - včetně domény) - že by špatně nastavené databázové pole?) hláška: OPS! Something unexpected has happened Code: X0400 Message: Bad Request. ErrorUUID: 123fd .... atd (nebudu psát cele, kdyby obsahovalo heslo) dělal jsem v IT implementace, deployment a nedokážu pochopit, že pustí něco ven co nemají odladěné + není možné nouzového přihlášení starým způsobem např. třeba 10 dní (čímž by si odladili pokud by byl problém a uživatele by nebyli odstřihnuti od služby) Jsem už 45min na lince a čekám na spojení - VODAFONE Bravo a o tom, že cestuji do Zóny 2 a Vodafone umí nabídnout pouze 2gb dat na den za 199 nebo 7.7Kč za 1MB je naprostá fraška (jedu na 30dni) T-mobile 3g za cca 400 a o2 5gb za cca 370,- S Vodafonem jsem byl cca 30 a končím nejhorší pokrytí ze všech našich 3 operátoru v zahraniči (EU - vždy horší signál - lokální operátor než např. T-mobile) a ve středu města sice v zástavě Vodafon špatný signál - ostatní 2 cajk... takže toliko k Vašim službam P.S po opětovném zkoušení zadání emailu a hesla to skončilo hláškou: Account temporary locked Your account is temporarily locked because you have reached the maximum number of one-time PIN resend requests. Please try again later. Citovat - Red Basic - - Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473967 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna před 15 minutami, Ivo2003 napsal: Já tam ještě nebyl, já se tam zatím nedostanu, protože nemám u sebe autorizační telefon. Autorizační telefon si můžeš nastavit při prvním přihlášení přes web, nejprve ti přijde e-mail s kódem a v dalším kroku je tam tuším možnost nastavit telefonní číslo, ale já ho neměnil. 2 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473968 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman06 Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna Tak po novém přihlášení do apky Můj Vodafone se mi změnilo úvodní zobrazení služby, měl jsem nataveno zobrazení tel. tarifu, teďko nabíhá služba internetu. Je otravné to přepínat, nejde to nějak přenastavit nazpět ? ví někdo? Citovat Premium Basic+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Olmütz Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473969 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna @Iceman06to je přesně to, co řeším také viz. můj příspěvěk mě tam nabíhá TV a ještě tetin účet mám jich více pod sebou 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473970 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna Ta povinná složitost hesla mě zabíjí. Takže jsem momentálně bez přihlášení. 😞 1 1 Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473972 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladisk Odesláno 1. srpna Sdílet Odesláno 1. srpna Funguje to to jako vládní aplikace pro žádost o stavební povolení od pirátů, takže vůbec. Po zadání původního přihlášení (číslo telefonu a heslo) mne to převede na nastavení přihlášení emailem. Zadám email, 2× heslo a naskočí chyba: "Ajajaj Něco se nepovedlo Code: X0400 Message: Bad Request. ErrorUUID........" a pořád dokola, až dojde k zablokování účtu,,, takže k ničemu. Je to stejné při pokusu z mobilní aplikace, tak z webu (muj vodafone)😒 Citovat - Red Basic - - Morava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/10/#findComment-473975 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.