Přejít na obsah

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Pavel m
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

před 9 hodinami, kautskym napsal:

@PaegasRobin777tak na hoře u toho 0 Kč dáš zrychlit  budeš mít zrychleno 🙂 

@Veronika - Vodafone@Martin - Vodafone@Ondra - Vodafone může prosím někdo z vás k tomuto reagovat? 

navíc mi stále nikdo neodpověděl na zprávu z Můj Vodafone

Taky jsem psal a taky loví bobříka mlčení 😀

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče
V 1. 8. 2024 v 18:59, Iceman06 napsal:

Tak po novém přihlášení do apky Můj Vodafone se mi změnilo úvodní zobrazení služby, měl jsem nataveno zobrazení tel. tarifu, teďko nabíhá služba internetu. Je otravné to přepínat, nejde to nějak přenastavit nazpět ? 

ví někdo?

 

@Iceman06 V tuto chvíli bohužel výběr výchozí služby nenabízíme, zpětnou vazbu jsme už kolegům předávali, s nastavením v budoucnu počítáme, zatím však neznám termín, kdy tuto funkci přidáme. Návod na přepnutí na jinou službu ze zákaznického účtu najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/

V 1. 8. 2024 v 20:53, geban napsal:

Zdravím,

používám dobíjecí SIM Vodafonu v alarmu. Chtěl jsem se přihlásit k účtu, abych zjistil stav kreditu, ale chtělo to po mě nastavení dvoufázového ověření. A tady je problém. Jelikož je SIM v alarmu, nejsem schopen si přečíst SMS kvůli dvoufázovému ověření a moje tel. číslo již používám s jiným účtem. Nevíte někdo jak to vyřešit?

Vlastimil Škoda

@gebanPokud už máte existující e-mailové přihlášení pro jiný účet, tak si neregistrujte další e-mail, ale využijte už e-mailové přihlášení, které máte. To znamená, že se nejdřív přihlásíte s telefonním číslem a heslem k SIM v alarmu a v dalším kroku, kde si nastavujete nový způsob přihlášení, dáte nahoře možnost Již máte přihlašování e-mailem? Přihlásit. Pak se přihlásíte svým existujícím e-mailovým přihlášením... Popisujeme to v návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zmena-prihlasovani/

V 1. 8. 2024 v 20:54, CableG napsal:

A jak se má postupovat v případě, že po zadání připojované služby a stisknutí tlačítka Pokračovat se chvilku točí kolečko a pak se znovu aktivuje tlačítko Pokračovat?

@CableG Pokud vám připojení nefunguje a chová se tak, jak popisujete, jde o technickou chybu, kterou můžete nahlásit kolegům na *77 (800770077) a požádáme o opravu. Omlouvám se za komplikace. 

V 2. 8. 2024 v 8:20, Technikus napsal:

Už to v rámci aplikace na Androidu funguje.

Stále bez ověření SMS

V mobilní aplikaci zatím ověření přes SMS neprobíhá, informaci dohledáte také na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/dvoufazove-prihlaseni-muj-vodafone/

V 2. 8. 2024 v 8:45, Ivo2003 napsal:

Už jsem se tam dostal. Po úvodním nastavení biometriky mě to vyzvalo k zadání e-mailu a současně upozornilo, že při přihlašování se bude zasílat SMS.
To snad nemyslí vážně. Veškerým aplikacím, i bankovním - které kladou mnohem větší důraz na zabezpečení, stačí přihlašovat biometrikou.
Snad nemyslí vážně, že do Vodafone aplikace se budu přihlašovat biometrikou a ještě budou zasílat SMS při každém zapnutí.

@Ivo2003Tak to není, nebude nutné opisovat SMS kódy a zároveň potvrzovat biometrikou. Naopak biometrika bude SMS kód nahrazovat (SMS se v nové aplikaci Můj Vodafone využije jen pro první nastavení přihlášení). Vše vysvětlujeme na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/dvoufazove-prihlaseni-muj-vodafone/

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ondra - Vodafonevýběr výchozí služby tu ale před změnou přihlašování dvoufaktorem byl a fungoval skvěle, proč tedy musíme čekat a doufat že v budoucnu s tím počítate? 😮 

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče
V 2. 8. 2024 v 22:46, Zlaťák napsal:

Tak jsem založil heslo,...

Po přihlášení vidím to nejblbější číslo z těch x čísel, které v rodině máme, to které skoro nepoužívám. Takže na mě svítí, že  nemám data a tlačítko na přikoupení,...

Kde si můžu změnit výchozí  číslo, abych hned po přihlášení viděl svůj (nejpoužívanější) tarif?

 

Přišla mi sms, že  si dcera založila heslo pro dvoufazové ověřování a že má nově práva administrátora. To je to poslední, co chci. Kde v nastavení toto omezím jen na běžného uživatele?

@ZlaťákVýchozí telefonní číslo (službu) zatím bohužel nastavit nelze. Informace k přepnutí na jinou ze služeb najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/.

Informace ke správě přístupů (včetně možnosti odebrání) najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/pristup-pro-dalsiho/.  V tomto případě, pokud máte vy i dcera administrátorský přístup, to udělejte tak, že jí přístup odeberete a pak jí udělíte nový přístup pouze s uživatelskými právy. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ondra - Vodafonehttps://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/ navíc tento odkaz byl upraven najednou včera, když na to začali zákazníci nadávat, vím že vy osobně za to nemůžete, ale ať Vodafone už přestane upravovat věci které fungují dobře a upraví to na horší

tak mám odpověď na zprávu z Můj Vodafone :

 

Dobrý den, pane Kautský, 

děkuji za Vaši zprávu. Je dobře, že se na nás obracíte v případě nesrovnalostí. Pojďme se na to společně podívat... 

Dne 31. července 2024 jsme provedli změny ve způsobu ověřování v našich samoobsluhách Můj Vodafone. Po přihlášení do Můj Vodafone Vám nyní jako první zobrazíme jednu ze služeb, které u nás máte. V tuto chvíli není možné nastavit výchozí službu, kterou uvidíte, tuto možnost však v budoucnu přidáme. Děkuji Vám za pochopení. 

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte prosím tímto způsobem. 

Věřím, pane Kautský, že Vám uvedené informace budou k užitku. Mohu-li cokoli doplnit nebo byste na mě měl další dotazy, neváhejte se na mě znovu obrátit. Jsem tu pro Vás a ráda se Vám vždy budu věnovat.

Přeji Vám příjemný a pohodový den.

xxxx xxxxxx
Centrum online péče

Upraveno uživatelem kautskym
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče
V 3. 8. 2024 v 17:05, kautskym napsal:

Vodafone v rámci podmínek s názvem Zpracování vašich údajů v souvislosti s Přihlášením do Vodafonu ( https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1708/1prihlasovani-e-mailem.pdf?nc=1 ) slibuje že,

V rámci využívání Profilu máte možnost si zvolit, jaké telefonní číslo se vám bude zobrazovat po přihlášení do Profilu. V případě, že nám udělíte souhlas s používáním personalizovaných cookies, informace o vaší aktivitě na našich internetových stránkách bude spojována právě s tímto vámi zvoleným telefonním číslem.

 

@kautskymJedná se bohužel o neaktuální text v podmínkách, řešili jsme to už včera a textaci opravíme, aby odpovídala aktuálním technickým možnostem v samoobsluze.

V 4. 8. 2024 v 13:11, petr-000 napsal:

Mám prosbu udělal sem dvoufázový ověření můj Vodafone..... Přihlásil sem se ale mě to tam neukazuje moje služby Vodafone TV klasik..... Je to kvůli to mu že mi přišlo Info ohledně převedení  proto se mi to tam neukazuje služby co mám nastavené že sem v migraci?   Měli jste to také? 

@petr-000Ověřte si, že máte oprávnění administrátora, abyste viděl všechny své služby. Kdybyste měl jen uživatelské oprávnění, tak uvidíte jen jednu konkrétní službu. Info najdete v https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/zvyseni-urovne-pristupu/

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak myslím, že zrovna tato informace u výchozí zobrazené služby internetu Premium,   - neomezeně dat - je velmi přínosná 🤦

stejně jako neurčitá informace, že s možností změny zobrazované služby se do budoucna počítá....😄

znalí věci a přístupu Vodafonu vědí ....

 

IMG_20240806_131824.jpg

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám jen jeden vzkaz:  

Petr Brunclík - Viceprezident pro informační technologie, Miroslav Bula - Viceprezident pro sítě, Milan Raška - Viceprezident pro marketing jdite od válu.

Od 31. července aplikace Můj Vodafone nefunguje.Už 6 dní se v ní hrabete..Nejde zapnout navýšení rychlosti,jen se chvastáte o aplikaci Vodafone One,která nefunguje.

Dětský tarif (3 GB) Vodafone nepotřebuje,mají Vodafone Super,Super +,,Vodafone  Je to v tobě. Odstupte od nesmyslnných experiimentů. Klienti (zákazníci,uživatelé) chtějí 100 GB. Dále Vodafone Připojení Bez kabelu Premium 5G (přenosný) nebo Bezdrátový internet. A propos proč není Internet Basic Lite 250/50 Mb/s a ne jen Internet Super DSL 100/20 Mb/s ? Odkoupilo jste od PODY frekvence na 5G.Na vysílači Krucemburk/Vojnův Městec signál hapruje. 

 

 

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@PaegasRobin777Dobré odpoledne, Zrychlení na maximum je dostupné a funkční, jen je potřeba se v aplikaci nebo na webu přepnout na to telefonní číslo, ke kterému ho chcete využít. Návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/red-tarify/zrychleni-na-maximum/

Podrobný návod k tomu, jak si v aplikaci vybrat jiné číslo nebo službu, máme na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...