Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Appka Vodafone Můj Vodafone jde přes e-mail a a heslo se speciálním znakem.

Nastavování služeb taky. Bez ověřování.

IMG_9045.pngIMG_9046.pngIMG_9047.pngIMG_9048.pngIMG_9049.pngIMG_9051.pngIMG_9052.pngIMG_9053.png

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
Odesláno

@PaegasRobin777ja se snažím ale přepnout z profilu tety na sebe a to už někde 😳

Upraveno uživatelem kautskym

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@kautskymPěkné ráno, aktuálně nefunguje přepínání v aplikaci mezi jednotlivými účty😞 Pracujeme na odstranění těchto potíží. Ve webové samoobsluze to v pořádku funguje. Omlouvám se za potíže 😞 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
před 4 hodinami, kautskym napsal:

@PaegasRobin777ja se snažím ale přepnout z profilu tety na sebe a to už někde 😳

Ale jde. Vlevovo dole pod Moje služby. Mělo by tam být všechny čísla a lužby ,který využíváte.

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
Odesláno

@PaegasRobin777nejde pravé, ja chci z profilu A přejít na profil B

@Veronika - Vodafonea kdy bude opravena aplikace? 😮 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Na aplikaci není co opravovat. Aplikace funguje

Pokuď nemáte dole vlevo v Moje služby svojí tetu,tak jí nemáte vůbec pod palcem (pod účtem).

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
Odesláno

@PaegasRobin777ja tam mám více účtu a teta se mi spoušti jako první a nemohu se přepnout na sebe 

 

Snímek?obrazovky 2024-08-10 v 17.23.38.jpeg.png

Navíc to @Veronika - Vodafonepotvrdía ze se to opravuje.

asi nemáte pod nesmím e-mailem více účtu ( profilu)

A je to v části můj profil ne moje služby 

Proto mě jen od @Veronika - Vodafonezajima kdy to bude opraveno 

Upraveno uživatelem kautskym

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Pro kautskym: Proč lezete,kam nemáte lézt.

Psal,citoval jsem,že appka funguje a že čísla jsou dole pod Moje služby > Teta Hela,Kája,Monika… > Ostatní služby > Změna aktivních služeb Tak se podle toho držte.

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
Odesláno

@PaegasRobin777jelikoz Vodafone odebral výchozí nastavení profilu při spuštění tak se mi poušti díky Vodafone profil tety. Mám tam celou rodinu kdyby chtěli pomoci. A mamku profil Administrátor de nemohu přepnout už to chápete ? Veronika z Vodafone to pochopila hned.

asi nemáte více profilu nebo profily rodiny pod sebou jinak byste věděl 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

@kautskym Ano, nefunguje to, mám stejný problém. Už jsem to řešil v pátek i s podporou. Prostě to nefunguje. Nelze vybrat účet a službu. Díky tomu mám na úvodní obrazovce službu pevný internet a nemohu si navýšit už týden rychlost, nikde jinde to není. A neříkejte, že je to na pravém tlačítku, tak to taky není možné u mne nikde změnit. 

Přímo to hlásí, že možnost změny je momentálně mimo provoz, tak prosím neříkejte, že to funguje.

Vodafon vše totálně rozdrbal, podpora nefunguje, vše se musí i několikrát urgovat. Dnes ráno problém s pevným internetem, nejde nebo pomalý. Lituji, že jsem se nechal přemluvit retenčním. Naprostá tragédie. Předtím 25 let v pohodě.

Za poslední 2 týdny jsem volal na linku snad 10x. Zbytečně, vše je den ode dne horší. 

Upraveno uživatelem bnone

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community