Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Tak co ? 

Jak hodnotíte nutnost změny způsobu přihlašování do můj Vodafone? 

Za mě propadák, nevyhovuje mi to.

Spravuji účty několika známým, takhle jim zase budu muset něco vysvětlovat, zřizovat nové hesla atd. Takhle jsem se přihlašoval číslem plátce a admin heslem.

Nechápu, na koho si Vf hraje, že zachvíli bude zabezpečení jako pro přístup na konto s miliony.

Upraveno uživatelem Daviddvbc
  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
  • Centrum péče

@DaviddvbcJestli spravujete účty několika známým, tak by to pro vás naopak mělo být jednodušší. Budete mít jeden e-mail a heslo a po přihlášení do samoobsluhy se můžete přepínat mezi různými zákaznickými účty, ke kterým získáte přístup. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • Centrum péče

@kautskymSamozřejmě, to se ale bavíme o dočasné chybě a vlastně mě nenapadlo, že bych přes mobilní appku dělal správu více účtů (pro mě to je pohodlnější ve webové verzi).

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Ještě, že mám jenom jeden (a to svůj) účet. 

Je pravda, ž i já zásadně pro správu svých věcí používán PC, nebo notebook. Mobil jsem defacto používal pro rychlou kontrolu dat, když jsem ještě chodil do práce (abych věděl, kolik si toho ještě můžu dovolit).

Co se týče dvoufázového ověření, tak já byl přesvědčen, že začátek přihlášení bude stejný, tedy klik na "Můj Vodafone", automatické vyplnění jména/hesla a klik na "přihlášení" (nově by se mohlo prosvítit tlačítko "pokračovat"). A v ten moment nastoupí vložený script o čísle, které přijde na mobil, a je třeba vepsat do kolonek v tom vloženém scriptu. Měl jsem za to, že to bude trojčíslí, maximálně čtyřčíslí. Šest čísel jsem nepochopil a je to zbytečné, obzvláště, když je tam časový limit. Po správném vyplnění čísel by se prosvítilo tlačítko "přihlásit" a celá linka by navázala na dosavadní script a vše by pokračovalo tak, jak byl zákazník zvyklý. 

Pamatuji časy, kdy se různé věci dělaly pro lidi. Holt dnes si to autoři (kteří mnohdy žijí v bublině) dělají pro sebe.

 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
  • Centrum péče

@Ivo MašekZmiňujete časový limit pro opsání kódu - ten je 10 minut, tak to, věřím, nemůže způsobit žádné komplikace.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Ok, za 10 min nezpůsobí komplikace ani 10-ti místný kód, myšlenka byla ale ta, že je to naprosto zbytečné (i na platební kartě máte 4-místný PIN a stačí to)

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...