Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Od té doby co se přihlašuji do tohoto super nápadu emailem, mám schránku zasr...jen spamy 

Super nápad jak ochránit osobní údaje klientů.

  • Premium
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium
  • Praha
Odesláno
před 20 hodinami, tomus napsal:

@Vulvadá se to obejít, když klikneš dole na:

Ještě nemám Přihlášení do Vodafonu. Vytvořit

A pak nahoře na: Používáte již Přihlašování e-mailem? Přihlásit 

Pak už se ti otevře formulář kam můžeš normálně zadat své přihlašovací údaje, které máš uložené v prohlížeči a pokračovat na další krok zadáním kódu z SMS.

 

To ovšem není úplně ideální řešení, protože takový odkaz se nedá uložit do záložek, je tam pro každou seanci unikátní hash (claims část).

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost
Odesláno

Mám přihlašování mailem už od sloučení už od začátku, kdy se na to kdysi přešlo (sloučení s UPC?) a spam pořád minimální, skoro žádný.  A to ten email je rozdán všude možně, určitě desítky webů. 

Myslím, že problém bude spíše u vás na počítači, vir apod., nebo jste ten email zadal i do nějaké podezřelé služby, z VF to asi neuniklo.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
Odesláno
17 hours ago, CableG said:

@Vulvamyslí doménu, na které běží přihlašování - jméno se zadává na webu v doméně vodafone.cz a heslo se už zadává na webu v doméně vodafone.com.

Já to ve správci hesel obešel ručním přidáním jména a hesla pro vodafone.com (na vodafone.cz jsem ho měl zadané už od původního vytvoření účtu) a vyplňování hesla mi tak funguje, ale ideální to zrovna moc není, to je pravda.


Souhlasím, není to úplně ideální řešení. Je zvláštní, že se přihlašování rozdělí mezi dvě různé domény. Mohlo by to uživatele zmást a správci hesel s tím mají problém. Doufejme, že Vodafone tuto situaci brzy vyřeší, aby bylo přihlašování jednodušší a přehlednější.

  • Basic
  • Basic+
  • Sport
  • TP-Link Archer VR2100
  • Praha
Odesláno

A co vám chodí za e-maily?

Mám přihlašování e-mailem už dlouho a do mailu mi chodí pravidelně snad jen vyúčtování a přijatá platba. 

Jednou měsíčně Vodafone zprávy.

 

Ale třeba takové Allegro, to je spammer. Ti jsou schopni poslat za týden několik e-mailů. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Mailem se přihlašuji od migrace upc -> vf a žádný spam mi nechodí. Dokonce mám pocit, že mi už nechodí ani Vodafone zprávy 🙂

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
před 13 hodinami, Maus napsal:

Od té doby co se přihlašuji do tohoto super nápadu emailem, mám schránku zasr...jen spamy 

Super nápad jak ochránit osobní údaje klientů.

Vodafone nebude ten důvod, proč vám chodí spamy. Možná by to chtělo být více konkrétnější. Z toho, co píšete asi většina z nás predikuje, že se nejedná o emaily od Vodafone. Jestli je myšlena komunikace od Vodafone, buď zapátrejte, co jste odklikal nebo se rovnou podívejte na nastavení/zavolejte do Vodafone a souhlasy upravte. 

Stačí se podívat, jaké jsou postihy za porušení GDPR, každého porušení či úniku se každá společnost bojí jako čert kříže a snaží se zajistit, aby k tomu nikdy nedošlo. 😉 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče
V 20. 8. 2024 v 20:49, zajdee napsal:

A taky nerozumim tomu, proc je tenhle postup neverejny.

Ten postup s přidáním dalšího zákaznického účtu ke stávajícímu e-mailovému přihlašování je zcela veřejný a oficiální 🙂 Najdete ho v návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zmena-prihlasovani/ (červený bod číslo 2).

Citovat

@Ondra - Vodafoneje nějaký zásadní důvod pro to, aby email a pak heslo bylo na odlišné doméně? Dělá to zásadní problém správcům hesel a tedy spíše snižuje bezpečnost...

@VulvaTechnický důvod tam je, protože toto technické řešení (přihlašování e-mailem s 2fázovým ověřením) se používá ve více zemích, kde Vodafone působí. 

V 25. 8. 2024 v 7:41, Maus napsal:

Od té doby co se přihlašuji do tohoto super nápadu emailem, mám schránku zasr...jen spamy 

Super nápad jak ochránit osobní údaje klientů.

@MausDobré odpoledne, e-mailové adresy, které zákazníci používají pro přihlašování e-mailem, určitě neposkytujeme třetím stranám, aby vás spamovaly. S tím to souviset nebude.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Hmm, tak se nám opět přepínání služeb v apce nějak rozsypalo ....🤧 snad to brzy zase zprovozní ... 🤔

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno

to už není možný když to Vodafone opraví tak to zase nefunguje 😞 proč to jednou nenechá Vodafone tak jak to bylo a stále dodává samé vylepšení které je horší 😞 

@Ondra - Vodafoneřeší to již někdo prosím? 

@Iceman06tak už to zase funguje 😄 😮 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community