Marek-26 Odesláno 27. srpna Sdílet Odesláno 27. srpna Hele, mě to funguje. Je myšleno takové to vpravo dole, že kliknu na můj účet a tam kliknu vedle čísla služby a přepnu na jiný účet/jiné služby? 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 27. srpna Sdílet Odesláno 27. srpna @Marek-26ano přesně tak, ale už to zase funguje 😮😄 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium 5G, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 27. srpna Centrum péče Sdílet Odesláno 27. srpna @Iceman06 @kautskymVypadá to, že šlo o chvilkový problém, vše jsme hlásili a aktuálně mi to už také jde 🙂 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maus Odesláno 27. srpna Sdílet Odesláno 27. srpna V 26. 8. 2024 v 13:48, Ondra - Vodafone napsal: Ten postup s přidáním dalšího zákaznického účtu ke stávajícímu e-mailovému přihlašování je zcela veřejný a oficiální 🙂 Najdete ho v návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zmena-prihlasovani/ (červený bod číslo 2). @VulvaTechnický důvod tam je, protože toto technické řešení (přihlašování e-mailem s 2fázovým ověřením) se používá ve více zemích, kde Vodafone působí. @MausDobré odpoledne, e-mailové adresy, které zákazníci používají pro přihlašování e-mailem, určitě neposkytujeme třetím stranám, aby vás spamovaly. S tím to souviset nebude. Mailová adresa která je pouze na faktury od Vodafone celou dobu zela prázdnotou. Od doby kdy se s ní "ověřuji" je plná sra**k Citovat Premium Premium 5G ALLinONE Vodafone TV Premium Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Firevibe24 Odesláno 4. září Sdílet Odesláno 4. září rád bych se zeptal - po aktualizaci aplikace Můj Vodafone mně z úvodní obrazovky zmizela položka 'Měření rychlosti. namísto toho se mi zduplikovala dlaždice 'Nabídky Vodafone'. jde o chybu u mně nebo k této úpravě opravdu takto došlo? Díky Citovat Super Super Základní, Sport Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparrow Odesláno 5. září Sdílet Odesláno 5. září Tak jsem to chtěl vyzkoušel, ale nebylo mi dopřáno 😄 Citovat Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 5. září Centrum péče Sdílet Odesláno 5. září @Firevibe24Jde o dočasnou úpravu, ale je to tak, měření rychlosti teď v Android verzi není. 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jana Odesláno 10. září Sdílet Odesláno 10. září Dobrý den, nedávno jsem si chtěla v samoobsluze zaplatit fakturu za telefon, ale systém mě tam nepouštěl, jen mě stále nutil k nějakému dvoufázovému ověření. Sice nerada, ale provedla jsem ho. Brala jsem tuto technickou otravnost za vyřízenou. Tento měsíc jsem šla zaplatit fakturu a začalo to samé. Divila jsem se, že mi to telefon nenechal uložené jako vše ostatní, a zdlouhavě jsem vše vyplnila znovu. Načež mi řekl, že mám již na tento email heslo vytvořené. Zadala jsem ho, ale nic, stále mi chodily kódy na sms a na email, já vše potvrzovala dle instrukcí, stále dokola. Vůbec mě to do samoobsluhy nepustilo, ač mám hesla správně .... nemohu provést vyúčtování, něco, co jindy zabralo 60 - 90 vteřin, dnes zabralo 20 minut a bez výsledku. Bude se toto opakovat každý měsíc? Je to nějaká otravná novinka od vodafone? Citovat - - - - Nepolisy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 11. září Centrum péče Sdílet Odesláno 11. září @JanaPěkné ráno, přihlášení funguje stejně jako předtím, pouze při prvním přihlášení místo číselných údajů používáte svůj e-mail a heslo a pro příště si můžete zapnout trvalé přihlášení biometrikou. Aplikaci prosím ideálně odinstalujte, telefon vypněte a zapněte proveďte prosím novou instalaci aplikace a následně se přihlaste přímo do aplikace e-mailovou adresou a heslem, které jste si nastavila. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.