Přejít na obsah

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Pavel m
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

Při ztrátě telefonu se teď do Můj Vodafone nedostanu(!)

• Dříve, když jsem ztratil telefon, přihlásil jsem se na web a zablokoval SIM. Pokud se našel, zase jsem ji oddblokoval.

• Nyní potřebuji zjistit PUK, chtěl jsem se tedy, jako dříve, přihlásit do Můj Vodafone, kde je k nalezení.

Ale ouha, ztratíte-li telefon nyní, do Můj Vodafone se nepřihlásíte, protože si na ztraceném telefonu nepřečtete SMS ověřovací kód.

 

Závěr: Samoobsluha Můj Vodafone přišla o dost důležitou funkci, když se do ní bez telefonu (nebo při zablokované SIM) nedostanete.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Hradec Králové
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 6. 2024 v 9:26, Ondra - Vodafone napsal:

@Led20en24

Dobrý den, rozumím vaší připomínce, takové situace skutečně při dvoufázovém přihlašování mohou nastat, nicméně vyvažují to bezpečnostní výhody, které dvoufázové přihlašování přináší. A věřím, že to především nebude tak častá situace a setkáme se s ní jen výjimečně. I v případě, kdy ztratíte SIM kartu, máte možnosti, jak vše řešit. Například můžete využít mobilní aplikaci Můj Vodafone (pokud máte funkční mobil a používáte trvalé přihlášení s biometrikou), případně nám můžete bezplatně zavolat na Linku péče o zákazníky (800770077) a vše vám pomůžeme dořešit telefonicky.

tady píšou, že to není problém! máte si zavolat na infolinku.... 🙄 

proč dělat věci jednoduše, že ?  to jsou ty případy, co tu Vodafone bagatelizoval a ouha ....

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby tam alespoň byla možnost "zapamatovat na tomto počítači", jako to většinou u MFA přihlášení bývá, tak by to bylo o dost méně otravné a řešilo by to i přihlášení při ztrátě telefonu (přihlášení alespoň na svém PC).

  • Premium Fibre
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Milý Vodafone,

opravdu musí uživatelé neustále dokola týden co týden sledovat na svých telefonech tuto hlášku o nemožnosti vstupu do aplikace Můj Vodafone? Nebo jen testujete klienty, co všechno vydrží a co si nechají líbit? ....

IMG_20241002_131113.jpg

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento problém s přihlášením se objevuje dlouhodobě a víceméně nahodile většinou jen u části uživatelů bez ohledu na konfiguraci koncového zařízení (verze Android či app) 🤨 příčina bude tedy zjevně na vstupu ......

 

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 9. 2024 v 13:42, Iceman06 napsal:

tady píšou, že to není problém! máte si zavolat na infolinku.... 🙄 

proč dělat věci jednoduše, že ?  to jsou ty případy, co tu Vodafone bagatelizoval a ouha ....

No to byste se ale museli na tu linku taky dovolat .... někdy visím i 54 minut to dřív dojedu na pobočku .

  • Premium
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   1 registrovaný uživatel

×
×
  • Vytvořit...